Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online cu sourcing direct (fără intermediari) din România, a reuşit să livreze în ultimele 12 luni 10 milioane de produse – de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate şi băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice, a anunţat joi compania.
Alături de cei 550 de furnizori locali şi internaţionali listaţi în platformă, Freshful a oferit consumatorilor un sortiment bogat, cu produse de foarte bună calitate, din care categoriile: fructe, legume, lactate, brânzeturi, ouă, carne şi peşte au însumat peste 50% din totalul vânzărilor.
Alegerile clienţilor Freshful arată că preferinţele acestora pentru gamele fresh şi ultra-fresh au rămas neschimbate, iar interesul pentru o alimentaţie echilibrată, bazată pe prospeţime şi gust excepţional, continuă să fie unul puternic.
Inspiraţi de preferinţa consumatorilor pentru produse proaspete, savuroase şi locale, Freshful a lansat, la mijlocul anului 2022, sortimentaţia „Din Grădină”, prima iniţiativă From farm to fork a companiei, prin care a pus pe masa românilor 30 de tone de legume cultivate la Băleni, jud. Dâmboviţa.
Roşii, dovlecei, vinete şi ardei din soiuri noi, dar şi soiuri care aduc înapoi gustul copilăriei, au fost crescute natural, în ritmul lor, din primăvară până în toamnă, de agricultori din tată-n fiu.
Până la finalul anului, Freshful va extinde proiectul „Din Grădină” către zona de fructe autohtone şi va introduce în platforma Freshful.ro: „Din Livadă” – mere, pere şi gutui de Voineşti.
Compania menţionează că în prezent, în platforma Freshful 50% dintre furnizori sunt fermieri şi producători locali de alimente, iar numărul lor va creşte în perioada următoare pentru a face faţă numărului tot mai mare de clienţi şi pentru a satisface şi cele mai exigente preferinţe.
Din 2021 Freshful a devenit partenerul românilor în alegerea produselor proaspete, a modului în care îşi fac cumpărăturile, de aceea clienţii revin aproape în fiecare săptămână în platformă, de unde, într-un an, au comandat cu încredere 10 milioane de produse.
Potrivit companiei, timp de 365 de zile coşurile de cumpărături Freshful, pline cu bunătăţi şi necesităţi, au fost pregătite cu mare atenţie de pickerii Freshful şi livrate de 200 de curieri, direct din Depozitul situat în Ştefăneştii de Jos, jud. Ilfov.
Calitatea pregătirii comenzilor este evaluată astăzi de către clienţii Freshful la 97%, printre cele mai mari din piaţă, un punct forte care face ca 94% dintre utilizatorii hipermarketului online să îl recomande familiei şi prietenilor, un procent stabil de mai bine de 6 luni.
În primul an de activitate Freshful, 70% din totalul comenzilor s-au înregistrat în aplicaţia mobilă, iar comportamentul de plată al consumatorilor s-a încadrat în estimările iniţiale. 65% din totalul plăţilor s-au realizat online, direct pe Freshful.ro şi în aplicaţia de mobil, atât cu card bancar cât şi cu cardul de tichete de masă Edenred.
Preocuparea pentru educaţie şi protejarea resurselor naturale a rămas constantă încă de la deschidere. Freshful a reuşit, din octombrie anul trecut, să aplice o strategie clară de responsabilitate socială şi de mediu adaptată la specificul şi dimensiunea activităţii sale.
Prin iniţiativa „Returnează. Freshful reciclează!” livratorii au colectat 9 tone de pungi de hârtie pe care le-au reciclat şi repus în circuitul Freshful. Prin parteneriatul cu Banca pentru Colectarea şi Distribuţia Alimentelor Bucureşti, a donat 1 tonă de alimente care au ajuns la familiile vulnerabile beneficiare ale sprijinului oferit de asociaţie.
Prin crearea categoriei „Save Me” cu produse cu vânzare accelerată, a oferit clienţilor o alternativă sigură pentru consum şi convenabilă din punct de vedere al preţului, astfel că azi, peste 15% din comenzi conţin cel puţin un produs Save Me.
La finalul primului an de activitate, echipa Freshful număra 600 de angajaţi care asigură zi de zi calitatea produselor, a comenzilor, a comunicării cu clienţii şi a experienţei digitale în web şi mobile app.
Companie românească fondată în 2021, Freshful oferă, pe platforma online şi în aplicaţiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare şi bunuri de larg consum de la parteneri şi producători locali.