ADAMA Agricultural Solutions România, parte din Grupul ADAMA, lider mondial în industria produselor pentru protecția plantelor, își reînnoiește angajamentul de a livra formulări inovative și de a aduce plus valoare în fermele din România și se pregătește pentru lansarea a 5 noi produse în decursul acestui an, între care un erbicid și patru fungicide bazate pe tehnologia de formulare Asorbital®, o tehnologie unică pe piață, deja lansată cu succes în Europa.
Compania marchează aniversarea a 10 ani de existență pe piață sub o singură identitate și o singură cultură globală – ADAMA (termen care în ebraică înseamnă pamânt).
Cu această ocazie, reprezentanții companiei au prezentat planurile pentru 2024 în ceea ce privește extinderea portofoliului de soluții personalizate și continuarea programului de fidelizare ADAMA CASH+ adresat fermierilor, lansat la începutul anului trecut.
În contextul de astăzi, ADAMA și-a adaptat strategia la noul comportament de achiziție al fermierilor și oferă pachete optimizate din punct de vedere tehnic, corelate cu așteptările financiare ale acestora.
Creșterea productivității fermierilor, o prioritate ADAMA
După cererea crescută din perioada pandemiei și post pandemiei, în care necesitatea aprovizionării cu produse era foarte ridicată, cu prețurile cerealelor corelate cu nivelul investițional, anul 2024 se caracterizează printr-o nouă abordare de achiziție a produselor venită din partea fermierilor, și anume de a cumpăra la momentul nevoii, în cantitatea necesară și la prețul cel mai avantajos pe hectar.
Compania oferă fermierilor două noi pachete optimizate din punct de vedere tehnic, la prețuri adaptate așteptărilor fermierului de azi – Pachetul Esențial Primăvară, destinat culturilor de cereale păioase și rapiță, care conține un fungicid și un insecticid, precum și Pachetul Forapro (fenpropidin + protioconazol), destinat primului tratament la grâu.
Totodată, compania continuă programul de fidelizare lansat anul trecut, ADAMA CASH+, prin care o parte din banii investiți de fermieri în produsele ADAMA se întorc în contul acestora.
Tehnologie brevetată, lansată cu succes în Europa
În prezent, ADAMA România comercializează 42 de soluții de protecția plantelor și alte 10 pachete comerciale care combină mai multe produse.
În ultimii 3 ani, compania a lansat 7 produse noi și așteaptă omologarea a 5 noi produse în decursul acestui an, între care patru fungicide și un erbicid.
Investiția în oferirea unui portofoliu de soluții personalizate în funcție de nevoile fiecărui fermier este în linie cu angajamentul global al ADAMA – Listen, Learn, Deliver. De altfel, înțelegerea profundă a fermierilor, a mentalității lor, dar și a schimbărilor economice și politice din ultima perioadă stă la baza celei mai recente campanii de comunicare dezvoltate în România sub sloganul „Inovație sau Tradiție? Ambele!”.
Despre ADAMA
ADAMA este lider global în industria de produse pentru protecția plantelor, oferind soluții fermierilor din întreaga lume pentru a combate buruienile, insectele dăunătoare și bolile. ADAMA deține unul dintre cele mai largi și mai diverse portofolii de substanțe active din lume, precum și unități de cercetare și dezvoltare, producție și formulare de ultimă generație.
Cu o cultură în care membrii echipei ADAMA ascultă fermierii și generează idei ținând cont de realitățile din teren, compania este poziționată în mod unic pentru a oferi o gamă largă de amestecuri distincte, formulări și produse diferențiate de înaltă calitate, oferind soluții care răspund nevoilor fermierilor și clienților locali în peste 100 de țări la nivel global. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.ADAMA.com.