Presiune enormă exercitată asupra portului Constanța: circa 50 milioane de tone de cereale și plante oleaginoase urmează să fie direcționate către port, în perioada următoare, în condițiile în care acesta are o capacitate de operare de doar 24 milioane de tone, scrie puterea.ro.
De fapt, cam cât are disponibil România pentru export și tot pe atât anunță și Ucraina că vrea să transporte prin țara noastră.
Pe de altă parte, Republica Moldova își direcționează și ea fluxul de mărfuri către portul Constanța, în condițiile în care porturile ucrainene nu mai pot fi operate.
Situația se va complica și mai mult din septembrie, când restricțiile pentru importurile din Ucraina vor fi ridicate, motiv de îngrijorare maximă pentru fermieri.
Recoltele ucrainene vor fi anul acesta mult mai mari decât prognozele inițiale, iar transportul acestora se va face prin liniile de solidaritate, în principal prin România.
În perioada imediat următoare, CN Administrația Porturilor Maritime SA Constanța va începe asfaltarea tuturor drumurilor intens circulate din Portul...
Executivul a aprobat în şedinţa desfăşurată de joi, la propunerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, Memorandumul cu privire la realizarea...
Ucraina să-și exporte pe Canalul Băstroie, dacă vrea prin România să o facă pe Canalul Dunăre -marea neagră cu taxele de rigoare
Cine pula mea v-a făcut ziariști ori jurnaliști?