4.2 C
București
spot_img

-

HomepageȘtiriFreshful a livrat în ultimul an 10 milioane de produse; jumătate dintre...

Freshful a livrat în ultimul an 10 milioane de produse; jumătate dintre furnizori, producători români şi fermieri locali

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online cu sourcing direct (fără intermediari) din România, a reuşit să livreze în ultimele 12 luni 10 milioane de produse – de la fructe, legume, carne, lactate, mezeluri, produse congelate şi băuturi până la articole de uz casnic pentru nevoile zilnice, a anunţat joi compania.

Alături de cei 550 de furnizori locali şi internaţionali listaţi în platformă, Freshful a oferit consumatorilor un sortiment bogat, cu produse de foarte bună calitate, din care categoriile: fructe, legume, lactate, brânzeturi, ouă, carne şi peşte au însumat peste 50% din totalul vânzărilor.

Alegerile clienţilor Freshful arată că preferinţele acestora pentru gamele fresh şi ultra-fresh au rămas neschimbate, iar interesul pentru o alimentaţie echilibrată, bazată pe prospeţime şi gust excepţional, continuă să fie unul puternic.

Inspiraţi de preferinţa consumatorilor pentru produse proaspete, savuroase şi locale, Freshful a lansat, la mijlocul anului 2022, sortimentaţia „Din Grădină”, prima iniţiativă From farm to fork a companiei, prin care a pus pe masa românilor 30 de tone de legume cultivate la Băleni, jud. Dâmboviţa.

Roşii, dovlecei, vinete şi ardei din soiuri noi, dar şi soiuri care aduc înapoi gustul copilăriei, au fost crescute natural, în ritmul lor, din primăvară până în toamnă, de agricultori din tată-n fiu.

Până la finalul anului, Freshful va extinde proiectul „Din Grădină” către zona de fructe autohtone şi va introduce în platforma Freshful.ro: „Din Livadă” – mere, pere şi gutui de Voineşti.

Compania menţionează că în prezent, în platforma Freshful 50% dintre furnizori sunt fermieri şi producători locali de alimente, iar numărul lor va creşte în perioada următoare pentru a face faţă numărului tot mai mare de clienţi şi pentru a satisface şi cele mai exigente preferinţe.

„Misiunea noastră este să schimbăm în bine vieţile oamenilor, setând un nou standard de a face cumpărături. Am reuşit să aducem experienţa consumatorilor din offline în online şi să le câştigăm treptat încrederea, iar asta se vede în creşterea de aproape 100% a numărului de clienţi în ultimele luni ale anului şi în gradul mare de satisfacţie pe care aceştia îl au faţă de Freshful. În 2021 am propus un model nou de business – fără intermediari, prin care să legăm producătorii direct de clienţi şi să asigurăm produse mereu proaspete la preţuri bune, competitive, pentru toate nevoile clienţilor, precum şi noi obiceiuri de shopping adaptate consumatorilor, iar zi de zi vedem cum Freshful creşte spre maturitate. Consumatorii vor continua să caute noi modalităţi de a-şi face viaţa mai uşoară şi de a-şi procura alimentele de care au nevoie pentru coşul săptămânal, într-un mod mai rapid, mai eficient şi mai controlat. Pentru asta, toţi cei 600 de angajaţi Freshful îşi fac zilnic treaba cu grijă, pentru ca fiecare pungă de cumpărături să ajungă completă şi cu punctualitate la destinaţie” afirmă Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Din 2021 Freshful a devenit partenerul românilor în alegerea produselor proaspete, a modului în care îşi fac cumpărăturile, de aceea clienţii revin aproape în fiecare săptămână în platformă, de unde, într-un an, au comandat cu încredere 10 milioane de produse.

„Vânzarea, promovarea şi livrarea produselor alimentare sunt doar o parte din povestea Freshful. Ca să devenim prima alegere de e-grocery pentru consumatorii din Bucureşti şi Ilfov, am căutat să oferim o experienţă digitală completă, să fim o sursă de inspiraţie pentru reţete şi o viaţă sănătoasă, să demonstrăm grijă pentru resurse, să contribuim la combaterea risipei alimentare şi să oferim opţiuni de preţ potrivite în contextul actual inflaţionist”, a adăugat Andrei Popescu.

Potrivit companiei, timp de 365 de zile coşurile de cumpărături Freshful, pline cu bunătăţi şi necesităţi, au fost pregătite cu mare atenţie de pickerii Freshful şi livrate de 200 de curieri, direct din Depozitul situat în Ştefăneştii de Jos, jud. Ilfov.

Calitatea pregătirii comenzilor este evaluată astăzi de către clienţii Freshful la 97%, printre cele mai mari din piaţă, un punct forte care face ca 94% dintre utilizatorii hipermarketului online să îl recomande familiei şi prietenilor, un procent stabil de mai bine de 6 luni.

În primul an de activitate Freshful, 70% din totalul comenzilor s-au înregistrat în aplicaţia mobilă, iar comportamentul de plată al consumatorilor s-a încadrat în estimările iniţiale. 65% din totalul plăţilor s-au realizat online, direct pe Freshful.ro şi în aplicaţia de mobil, atât cu card bancar cât şi cu cardul de tichete de masă Edenred.

Preocuparea pentru educaţie şi protejarea resurselor naturale a rămas constantă încă de la deschidere. Freshful a reuşit, din octombrie anul trecut, să aplice o strategie clară de responsabilitate socială şi de mediu adaptată la specificul şi dimensiunea activităţii sale.

Prin iniţiativa „Returnează. Freshful reciclează!” livratorii au colectat 9 tone de pungi de hârtie pe care le-au reciclat şi repus în circuitul Freshful. Prin parteneriatul cu Banca pentru Colectarea şi Distribuţia Alimentelor Bucureşti, a donat 1 tonă de alimente care au ajuns la familiile vulnerabile beneficiare ale sprijinului oferit de asociaţie.

Prin crearea categoriei „Save Me” cu produse cu vânzare accelerată, a oferit clienţilor o alternativă sigură pentru consum şi convenabilă din punct de vedere al preţului, astfel că azi, peste 15% din comenzi conţin cel puţin un produs Save Me.

La finalul primului an de activitate, echipa Freshful număra 600 de angajaţi care asigură zi de zi calitatea produselor, a comenzilor, a comunicării cu clienţii şi a experienţei digitale în web şi mobile app.

Companie românească fondată în 2021, Freshful oferă, pe platforma online şi în aplicaţiile mobile, o varietate de peste 20.000 de produse alimentare şi bunuri de larg consum de la parteneri şi producători locali.

Elena Balamatiuc
Elena Balamatiuc
Staff Editor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Recomandate

00:03:02

VIDEO. Ascenza lansează 4 produse bio de protecție a plantelor pe piața României

Compania Ascenza vine cu câteva noutăți importante pe piața...

Preţul petrolului s-a prăbuşit peste noapte la cel mai scăzut nivel din ultimele 11 luni

Contractele futures la petrol au scăzut luni cu peste 2 dolari pe baril, WTI atingând un minim al ultimelor...

DN Agrar – cea mai mare fermă zootehnică integrată din România și-a triplat cifra de afaceri și profitul net după primele nouă luni

DN AGRAR Group SA, simbol DN (BVB), cea mai mare fermă zootehnică integrată din România, cu producţie de lapte...

Fertilizarea foliară și analiza foliară la măr – sfaturi

Fertilizarea foliară a plantelor a devenit populară, în condițiile în care asigură multiple avantaje, oferind plantelor nutrienții necesari prin...
‹ adv ›

Comentarii recente

Top Recomandate