4.8 C
București
duminică, 24 noiembrie, 2024

-

HomepageAdvLactalis a anunțat că vânzările au crescut cu 4,3% în 2023, dar...

Lactalis a anunțat că vânzările au crescut cu 4,3% în 2023, dar profitul a rămas scăzut

Lactalis, cel mai mare producător mondial de lactate, a anunţat joi că vânzările au crescut cu 4,3% în 2023, la 29,5 miliarde de euro, dar marja netă a profitului a rămas scăzută, deoarece inflaţia afectează puterea de cumpărare, transmite Reuters.

Lactalis, controlat de familia Besnier, a informat că profitul net s-a situat anul trecut la 428 milioane de euro, comparativ cu 384 milioane de euro în 2022, în timp ce marja netă a profitului a fost de 1,45% din vânzări în 2023, uşor mai ridicată decât cea de 1,36% din vânzări consemnată în 2022, dar sub nivelul de 2% înregistrat în 2021.

„Într-un an 2023 marcat de inflaţie, de consecinţele acesteia asupra puterii de cumpărare şi de preţurile nefavorabile pe plan internaţional, profitabilitatea grupului a rămas scăzută. Totuşi, în acest context dificil, echipele Lactalis au menţinut cursul unei creşteri profitabile şi responsabile”, a afirmat preşedintele Emannuel Besnier.

Schimbarea comportamentului consumatorilor în 2023 a dus la un declin al volumelor de vânzări şi la un apetit particular pentru mărcile distribuitorilor, în detrimentul mărcilor naţionale, în special în Europa, se arată în comunicatul Lactalis.

Grupul a investit peste 920 milioane de euro pentru a dezvolta noi produse, pentru modernizarea fabricilor de lactate din Franţa şi America de Nord şi pentru a reduce impactul asupra mediului, a informat grupul francez.

Principalele pieţe ale Lactalis sunt Franţa, SUA şi Canada. 

Citește mai multe știri agricole accesând acest link.

Elena Balamatiuc
Elena Balamatiuc
Staff Editor

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Interpoma 2024: datele preliminare ale recoltei 2024/2025 prezentate la deschiderea oficială

A fost inaugurată cea de-a 13-a ediție a Interpoma,...

Soluții avansate post-recoltă: Creșterea profitabilității prin gestionarea precisă a depozitării la rece

În pomicultura modernă, gestionarea optimă post-recoltă este de o importanță crucială. Practicile post-recoltă, în special depozitarea la rece, joacă...

Premieră mondială: Corteva anunță grâul hibrid non-OMG

Corteva a anunțat pe 18 noiembrie o descoperire revoluționară pentru una dintre cele mai importante culturi alimentare din lume...

Bayer și Orbia Netafim extind colaborarea cu noi produse pentru sectorul horticol

Divizia de Agricultură de Precizie a Orbia, Netafim, și Bayer au anunțat extinderea colaborării lor strategice, începând cu noi...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole