14 C
București
duminică, 9 noiembrie, 2025
IT
MD

-

‹ adv ›
HomepageȘtiri AgricoleFruit Attraction 2025 reunește 2.460 de companii cu peste 120.000 de vizitatori...

Fruit Attraction 2025 reunește 2.460 de companii cu peste 120.000 de vizitatori așteptați

În perioada 30 septembrie – 2 octombrie, Madrid găzduiește cea de-a 17-a ediție a Fruit Attraction, organizată de IFEMA MADRID și FEPEX, cu Andaluzia în calitate de sponsor principal.

Evenimentul se consolidează ca platforma globală de referință pentru marketingul fructelor și legumelor.

‹ adv ›

Ediția din acest an va reuni 2.460 de expozanți din 64 de țări, în creștere cu 8,4% față de ediția precedentă, pe o suprafață de peste 78.000 mp (+10%), fiind așteptați peste 120.000 de vizitatori profesioniști din 150 de țări.

Fruit Attraction 2025 – o ediție mai mare și mai diversă

Fruit Attraction 2025 va ocupa 10 pavilioane IFEMA MADRID, organizate pe regiuni și sectoare. Fresh Producerămâne zona dominantă, cu circa 70% din spațiu, iar Auxiliary Industry și Fresh Food Logistics completează oferta.

Totodată, Innova&Tech – care include Biotech Attraction și Smart Agro – înregistrează o creștere de 31%, confirmând rolul său ca hub de inovație și tehnologie.

Dintre cei 2.460 de expozanți, 323 sunt companii noi, iar participarea internațională atinge 47% din total (1.418 firme), cu 14 țări noi precum Algeria, Vietnam, Uzbekistan, Uganda sau Zimbabwe.

‹ adv ›

Programe dedicate și țări invitate

Pentru a stimula parteneriatele, IFEMA MADRID, Ministerul Agriculturii, Pescuitului și Alimentației din Spania, ICEX și FEPEX lansează Programul Internațional al Cumpărătorilor, care va aduce la Madrid aproape 700 de achizitori din 67 de țări. 

Malaysia și Mexic vor fi țările invitate, cu un program special de mese rotunde, tururi și întâlniri B2B.

Tomatele vor fi produsul-vedetă al ediției, printr-un program dedicat valorii lor nutriționale și importanței economice. O altă noutate este Organic Hub Tour, traseu care evidențiază companiile cu certificări ecologice.

Forumuri, inovație și premii

Agenda cuprinde congrese precum Grape Attraction, Biotech AttractionBiofruit Congress și Fresh Food Logistics The Summit.

În zona Innovation Hub vor fi prezentate 50 de produse și se vor acorda Innovation Hub Awards.

De asemenea, vor fi decernate Best Stand Awards, premiile APAE pentru jurnalism și Fruit Attraction Awards, dedicate presei internaționale de profil.

Factoría Chef, sponsorizată de #alimentosdespaña, va aduce demonstrații gastronomice live, evidențiind versatilitatea fructelor și legumelor.

Sprijin instituțional și parteneri

Evenimentul beneficiază de sprijinul Ministerului Agriculturii, Pescuitului și Alimentației din Spania, deschiderea oficială fiind condusă de ministrul Luis Planas.

Alături de Andaluzia, sponsor principal, parteneri ai ediției sunt Regiunea Murcia, Veganic Nature, Agrobank, Timac Agro, Únikas și MSC.

‹ adv ›

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Fruit Attraction 2025: Roșia – produsul vedetă, peste 120.000 de participanți așteptați

Ediția din acest an a Fruit Attraction, organizată între 30...
‹ adv ›

Fruit Attraction 2025 își reconfirmă creșterea, cu o nouă organizare pe sectoare

Ediția din acest an a Fruit Attraction, care va avea loc în perioada 30 septembrie – 2 octombrie 2025,...

Cea mai mare ediție din istoria Fruit Attraction transformă Madridul în centrul global al industriei fructelor și legumelor

Între 8 și 10 octombrie, Fruit Attraction își deschide porțile pentru cea de-a 16-a ediție, oferind un program bogat...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole