4.3 C
București
miercuri, 11 decembrie, 2024

-

HomepageAdvAdama România lansează o nouă campanie de comunicare

Adama România lansează o nouă campanie de comunicare

Urmăreşte canalul Agrobiznes pe WhatsApp

ADAMA Agricultural Solutions, unul dintre cei mai importanți furnizori globali de soluții pentru protecția plantelor care combat buruienile, insectele dăunătoare și bolile din culturile agricole, anunță lansarea în România a unei noi campanii de comunicare adresate fermierilor.

Campania pune în dezbatere raportul dintre inovație și tradiție în agricultură și modalitatea în care cele două abordări, aparent opuse, pot fi aduse în echilibru pentru a maximiza rentabilitatea afacerilor agricole.

Construită în jurul misiunii ADAMA de a oferi fermierilor soluții concrete și clare pentru a-și crește profitabilitatea și a-și îndeplini obiectivele până la finalul sezonului agricol, campania propune o alăturare a celor doi termeni, o armonizare și o integrare a celor mai potrivite soluții, fie ele clasice sau inovatoare, în funcție de specificul fiecărei ferme.

Noua campanie este în linie cu angajamentul global al ADAMA – Listen, Learn, Deliver – prin care compania caută în mod proactiv oportunități de a asculta opiniile fermierilor, experților și ale echipei cu scopul de a transpune cunoștințele acumulate în strategia de furnizare de soluții și produse personalizate pe nevoile fiecărui client.

„Suntem alături de fermieri de peste 30 de ani, perioadă în care multe din inovațiile ADAMA au ajuns să devină tradiție în agricultura din România. La ADAMA știm că ambele abordări sunt la fel de importante, atâta timp cât soluțiile, fie cele inovatoare, fie cele tradiționale, reușesc să își atingă obiectivul – acela de a aduce beneficii reale și un impact pozitiv în activitatea fermierului”, declară Gabriela Vila, Director General ADAMA România și Republica Moldova.

Campania „Inovație sau tradiție? Ambele!” este dezvoltată în parteneriat cu WOPA Advertising și va demara la începutul lunii decembrie.

Cu o istorie de 80 de ani pe piața globală și cu vânzări de peste 5,6 mld dolari în 2022, ADAMA se situează pe locul 7 în topul global al companiilor furnizoare de soluții pentru protecția plantelor.

Ambiția companiei în România este de a fi prima alegere a partenerilor săi, fermieri și distribuitori, și de a furniza acestora în mod constant produse inovatoare de protecție a plantelor, oferind totodată flexibilitate și simplitate în desfășurarea afacerilor.

Urmăreşte canalul Agrobiznes pe WhatsApp

ADAMA
ADAMAhttps://www.adama.com/romania/ro
ADAMA este lider global în industria de produse pentru protecția plantelor, oferind soluții fermierilor din întreaga lume pentru a combate buruienile, insectele dăunătoare și bolile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Patria Credit oferă fermierilor 290 mln de lei pentru investiții, cu garanție UE

Patria Credit IFN SA, instituţie financiară nebancară parte a...

Grup Șerban: Creştere semnificativă a profitului net în primele nouă luni, de 48,2%, faţă de 2023

Grup Şerban Holding SA, cea mai importantă companie antreprenorială cu specializare în agricultură listată la BVB, a înregistrat în...

Grupul BEI lansează un pachet de finanțare de 3 miliarde de euro pentru agricultura europeană

Grupul BEI: Preşedinta Grupului Băncii Europene de Investiţii (BEI), Nadia Calvino, a anunţat, marţi, un pachet de finanţare în valoare...

CEC Bank îşi extinde oferta de intermediere a produselor de asigurare

CEC Bank oferă clienţilor săi posibilitatea achiziţionării produselor de asigurare de tip stand alone - produse de asigurare de...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole