7.3 C
București
marți, 27 februarie, 2024

-

HomepageAdvBayer a achiziționat activele pentru căpșun ale NIAB, extinzându-și afacerea de fructe...

Bayer a achiziționat activele pentru căpșun ale NIAB, extinzându-și afacerea de fructe și legume

Bayer a anunțat extinderea afacerii în domeniul fructelor și legumelor, incluzând în portofoliu și căpșunul. Prin achiziționarea activelor NIAB, companie cu sediul în Marea Britanie, Bayer își va extinde accentul pe producătorii profesioniști de culturi protejate.

Scopul investiției este de a satisface cererea tot mai mare a consumatorilor și a comercianților cu amănuntul pentru căpșuni de înaltă calitate, pe tot parcursul anului, și va avea, de asemenea, soiuri disponibile pentru cultivare în câmp deschis.

Acest acord permite diviziei Crop Science a companiei să ofere o gamă mai largă de soluții pentru producători pe piața în creștere a căpșunilor cultivate în spații protejate. Soiurile de căpșuni sunt completate de produsele biologice și chimice de protecție ale culturilor Bayer.

„Căpșunul este cea mai rapidă cultură cu fructe în creștere, cererea pe tot parcursul anului depășind oferta. De fapt, căpșunile sunt liderii de categorie pe raftul cu produse proaspete, reprezentând peste 23% din vânzările de fructe proaspete”, a declarat Inci Dannenberg, Head of Bayer’s Vegetable business.

„Odată cu intrarea Bayer pe piața căpșunilor, vom oferi producătorilor genetică de primă clasă combinată cu produse inovatoare de protecție a culturilor și soluții digitale. Adăugarea căpșunilor la portofoliul Bayer este o progresie naturală pe care o fac și mulți dintre clienții noștri”.

Programul de ameliorare al căpșunilor NIAB funcționează de peste 40 de ani de la înființarea sa la Stațiunea de cercetare East Malling, care este situată în județul Kent, Marea Britanie, și care este asociată de multă vreme cu excelența în inovație horticolă.

„NIAB a construit o bază solidă în ceea ce privește căpșunul, susținută de peste un secol de cercetare horticolă de talie mondială la sediul din Kent, și suntem mândri că aceasta va continua cu Bayer”, a declarat Mario Caccamo, CEO al NIAB.

„Pe lângă faptul că va aduce inovație producătorilor din Marea Britanie, Bayer va face, de asemenea, această cultură cu gust excelent disponibile mai multor producători și consumatori din întreaga lume”.

Prin trecerea la culturile protejate, producătorii de căpșuni au mai mult control asupra mediului lor, a gestionării culturilor, a dăunătorilor și a bolilor și, în consecință, vor vedea beneficii clare în ceea ce privește calitatea fructelor, siguranța și cantitatea recoltei.

În plus, plantele cultivate în sisteme de protecție folosesc mai puțină apă decât culturile din câmp deschis și au potențialul de a crește durata de valabilitate la raft a produselor comerciale, deoarece pot fi cultivate mai aproape de consumator.

Cu tehnologiile sale avansate de ameliorare, Bayer susține că va continua să ofere progresele de care au nevoie consumatorii, comercianții cu amănuntul și producătorii.

„Am construit o bază solidă în ceea ce privește capacitățile de ameliorare de precizie și așteptăm cu nerăbdare să aducem aceste abordări în domeniul căpșunilor. Utilizarea acestor tehnici ne va permite să continuăm să avansăm pe baza setată de NIAB și să oferim căpșuni superioare producătorilor noștri și lanțului valoric”, a declarat JD Rossouw, Head of Vegetables Research & Development la Bayer’s Crop Science Division.

Cu peste 20 de culturi diferite și mii de varietăți de semințe de legume, afacerea de semințe de legume a Bayer sprijină o gamă diversă de producători soiuri și hibrizi adaptați gusturilor și preferințelor consumatorilor din întreaga lume.

Principalele culturi sunt tomatele, castravetele, fasolea, broccoli, morcovul, conopida, vinetele, salata, pepenii, ceapa, ardeiul, spanacul, porumbul dulce. Vânzările unității de afaceri au ajuns la 717 milioane de euro în 2022.

Sergiu Jaman
Sergiu Jaman
Consultant AgTech

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

BASF prezintă raportul financiar pentru anul 2023

Într-un mediu de piață modelat de incertitudine economică, în...

TRANSAVIA anunță Planul de Accelerare a Creșterii Solide cu o dublare a cifrei de afaceri și a profitului până în 2026

Bazându-se pe impulsul din ultimii trei ani și după ce a atins cu succes obiectivele generale de cifră de...

EuroGrainExchange 2024: analiza pieței oleaginoaselor, pe agenda discuțiilor

EuroGrainExchange, un eveniment semnificativ în industria cerealelor, este programat să aibă loc pe 10 și 11 aprilie 2024 la...

Alexandra Ali: Schimbarea trebuie să pornească de la noi. Soluțiile ADAMA pentru provocările sustenabilității

Interviu cu Alexandra Ali, Manager Omologări ADAMA România & Republica Moldova. Cum se poziționează compania ADAMA în lume din punctul...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole