Urmăreşte canalul Agrobiznes pe WhatsApp
Bayer a anunțat extinderea afacerii în domeniul fructelor și legumelor, incluzând în portofoliu și căpșunul. Prin achiziționarea activelor NIAB, companie cu sediul în Marea Britanie, Bayer își va extinde accentul pe producătorii profesioniști de culturi protejate.
Scopul investiției este de a satisface cererea tot mai mare a consumatorilor și a comercianților cu amănuntul pentru căpșuni de înaltă calitate, pe tot parcursul anului, și va avea, de asemenea, soiuri disponibile pentru cultivare în câmp deschis.
Acest acord permite diviziei Crop Science a companiei să ofere o gamă mai largă de soluții pentru producători pe piața în creștere a căpșunilor cultivate în spații protejate. Soiurile de căpșuni sunt completate de produsele biologice și chimice de protecție ale culturilor Bayer.
Programul de ameliorare al căpșunilor NIAB funcționează de peste 40 de ani de la înființarea sa la Stațiunea de cercetare East Malling, care este situată în județul Kent, Marea Britanie, și care este asociată de multă vreme cu excelența în inovație horticolă.
Prin trecerea la culturile protejate, producătorii de căpșuni au mai mult control asupra mediului lor, a gestionării culturilor, a dăunătorilor și a bolilor și, în consecință, vor vedea beneficii clare în ceea ce privește calitatea fructelor, siguranța și cantitatea recoltei.
În plus, plantele cultivate în sisteme de protecție folosesc mai puțină apă decât culturile din câmp deschis și au potențialul de a crește durata de valabilitate la raft a produselor comerciale, deoarece pot fi cultivate mai aproape de consumator.
Cu tehnologiile sale avansate de ameliorare, Bayer susține că va continua să ofere progresele de care au nevoie consumatorii, comercianții cu amănuntul și producătorii.
Cu peste 20 de culturi diferite și mii de varietăți de semințe de legume, afacerea de semințe de legume a Bayer sprijină o gamă diversă de producători soiuri și hibrizi adaptați gusturilor și preferințelor consumatorilor din întreaga lume.
Principalele culturi sunt tomatele, castravetele, fasolea, broccoli, morcovul, conopida, vinetele, salata, pepenii, ceapa, ardeiul, spanacul, porumbul dulce. Vânzările unității de afaceri au ajuns la 717 milioane de euro în 2022.