11.1 C
București
marți, 23 aprilie, 2024

-

‹ adv ›
HomepageȘtiri AgricolePeste 50 de cooperative şi producători agricoli livrează produse româneşti prin Casa...

Peste 50 de cooperative şi producători agricoli livrează produse româneşti prin Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea

Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea a încheiat contracte-cadru cu peste 50 cooperative şi producători agricoli pentru livrarea a peste 140 de tone de produse agroalimentare, în prima lună de funcţionare, informează Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR).

„După prima lună de când a repornit activitatea, Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea a încheiat contracte-cadru cu peste 50 cooperative şi producători agricoli. Astfel, în ultima lună, au fost încheiate contracte pentru livrarea a peste 140 de tone de produse agroalimentare obţinute de producătorii români. Până în prezent, Casa Unirea a facilitat livrarea către reţeaua de retail de legume – fructe (cartofi alb şi roşu, dovleac plăcintar, varza albă şi roşie, morcov, ridichi negre şi sfeclă roşie, prune uscate), precum şi de produse de băcănie (dulceaţă de dovleac, dulceaţă de gutui, pastă de măceşe, fasole boabe în saramură). Pentru valorificarea producţiei româneşti Casa Unirea a încheiat până la această dată parteneriate cu Carrefour, Metro şi Penny, iar, de săptămâna viitoare, se vor alătura demersului lanţurile comerciale Kaufland şi Profi”, se precizează în comunicatul MADR.

Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea primeşte zilnic pe adresa oficială de email oferte de la producătorii români interesaţi de iniţiativa Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale de promovare a produselor româneşti şi de creştere a consumului produselor agroalimentare obţinute pe plan local.

În vederea valorificării produselor locale pe lanţul scurt de aprovizionare, conducerea Casei Unirea a demarat o serie de discuţii cu reprezentanţii reţelelor de magazine locale. Un prim astfel de proiect de preluare a produselor obţinute pe plan local de către magazinele din zonă va fi demarat în judeţul Cluj, astfel de parteneriate urmând a fi încheiate, treptat, la nivelul întregii ţări.

Potrivit MADR, pe lângă accesul produselor româneşti în hypermarketuri şi în reţelele locale de magazine, conducerea Casei Unirea negociază cu reprezentanţii retailerilor pentru a le pune la dispoziţie producătorilor spaţii din parcările hypermarketurilor pentru organizarea de Târguri şi pieţe volante la sfârşitul săptămânii, astfel încât consumatorii să aibă posibilitatea să achiziţioneze produsele româneşti direct de la producători.

  • Citește despre ->
  • MADR
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Barbu: Au fost puse bazele unor proiecte majore de investiţii în zootehnie, în cadrul vizitelor în Qatar şi EAU

Potenţialul uriaş al agriculturii româneşti a fost prezentat oficialilor...
‹ adv ›

MADR: Tehnologia rachetelor antigrindină nu produce o creştere a emisiilor de poluanţi în aer, apă sau sol

Exploatarea infrastructurii operaţionale din cadrul Sistemului Naţional Antigrindină şi de Creştere a Precipitaţiilor (SNACP) nu produce o creştere a...

Ajutor de minimis de 2.000 de lei pe scroafă/an pentru crescătorii de porci de reproducţie din rasele Bazna şi Mangaliţa

Hotărârea privind aprobarea programului de susţinere a crescătorilor de porci de reproducție din rasele Bazna şi/sau Mangalița pentru anul...
‹ adv ›
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole