18.5 C
București
luni, 5 iunie, 2023

-

‹ adv ›
HomepageȘtiriPeste 50 de cooperative şi producători agricoli livrează produse româneşti prin Casa...

Peste 50 de cooperative şi producători agricoli livrează produse româneşti prin Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea

Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea a încheiat contracte-cadru cu peste 50 cooperative şi producători agricoli pentru livrarea a peste 140 de tone de produse agroalimentare, în prima lună de funcţionare, informează Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR).

„După prima lună de când a repornit activitatea, Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea a încheiat contracte-cadru cu peste 50 cooperative şi producători agricoli. Astfel, în ultima lună, au fost încheiate contracte pentru livrarea a peste 140 de tone de produse agroalimentare obţinute de producătorii români. Până în prezent, Casa Unirea a facilitat livrarea către reţeaua de retail de legume – fructe (cartofi alb şi roşu, dovleac plăcintar, varza albă şi roşie, morcov, ridichi negre şi sfeclă roşie, prune uscate), precum şi de produse de băcănie (dulceaţă de dovleac, dulceaţă de gutui, pastă de măceşe, fasole boabe în saramură). Pentru valorificarea producţiei româneşti Casa Unirea a încheiat până la această dată parteneriate cu Carrefour, Metro şi Penny, iar, de săptămâna viitoare, se vor alătura demersului lanţurile comerciale Kaufland şi Profi”, se precizează în comunicatul MADR.

Casa de Comerţ Agroalimentar Unirea primeşte zilnic pe adresa oficială de email oferte de la producătorii români interesaţi de iniţiativa Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale de promovare a produselor româneşti şi de creştere a consumului produselor agroalimentare obţinute pe plan local.

În vederea valorificării produselor locale pe lanţul scurt de aprovizionare, conducerea Casei Unirea a demarat o serie de discuţii cu reprezentanţii reţelelor de magazine locale. Un prim astfel de proiect de preluare a produselor obţinute pe plan local de către magazinele din zonă va fi demarat în judeţul Cluj, astfel de parteneriate urmând a fi încheiate, treptat, la nivelul întregii ţări.

Potrivit MADR, pe lângă accesul produselor româneşti în hypermarketuri şi în reţelele locale de magazine, conducerea Casei Unirea negociază cu reprezentanţii retailerilor pentru a le pune la dispoziţie producătorilor spaţii din parcările hypermarketurilor pentru organizarea de Târguri şi pieţe volante la sfârşitul săptămânii, astfel încât consumatorii să aibă posibilitatea să achiziţioneze produsele româneşti direct de la producători.

Discută cu fermierii în grupurile Agrobiznes pe WhatsApp ›
  • Citește despre ->
  • MADR

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

‹ adv ›

MADR a dat amenzi în valoare de 172.550 lei pentru neconformitățile depistate în comercializarea fructelor și legumelor proaspete

MADR desfășoară acțiuni de control cu caracter permanent, în baza legislației specifice din domeniul comercializării legumelor și fructelor proaspete....

Festivalul Ținutului Vinului – Vin din Prahova

Joi, 25 mai 2023, ministrul Petre Daea, alături de secretarul de stat Ion Găman și de directorul DGPIAC Amelia...
‹ adv ›
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole