9.5 C
București
duminică, 21 aprilie, 2024

-

‹ adv ›
HomepageArticoleGabriela Vila, Adama: Trecem printr-un schimb de generații în agricultura din România

Gabriela Vila, Adama: Trecem printr-un schimb de generații în agricultura din România

Compania Adama susține agricultura atât prin lansarea unui program propriu de tip cash-back, dar și prin promovarea noilor tehnologii pentru agricultura de mâine. Gabriela Vila, director general Adama pe România și Republica Moldova, a explicat cum funcționează programul Adama Cash+, dar și motivele pentru care trebuie să existe deschidere către noutățile din domeniu.

Adama Cash+, un program de cash-back cu plus valoare pentru fermieri

„Am lansat, anul acesta, programul de loializare pentru fermieri Adama Cash+. Acesta este un program complet de returnare a investițiilor făcute de fermierii care achiziționează produse din portofoliul nostru. Astfel, ei vor putea să-și recupereze o parte din investiția făcută prin achiziția produselor participante în campanie,” a explicat directorul general Adama Gabriela Vila a adăugat că programul face parte din strategia companiei care are în centrul atenției pe fermieri și pe distribuitori.

Adama este un lider global de produse pentru protecția plantelor care combat buruienile, insectele dăunătoare și bolile.

Programul Adama Cash+ „a fost lansat în martie 2023 și se termină la 31 martie 2024, dar va reîncepe cu o nouă campanie agricolă. El este destinat companiilor comerciale care își desfășoară activitatea în agricultură – fie că au teren în proprietate sau în arendă – și sunt utilizatori finali ai produselor de protecție a plantelor”, a explicat Vila.

Aceasta a spus că Adama a pus la bătaie pentru prima „ediție” a programului un buget de 5 milioane de lei (sau 1 milion de euro), iar fermierii interesați trebuie să se înscrie pe platforma dedicată. Acolo se înregistrează facturile și astfel se acumulează în conturile participanților sume cash care pot fi scoase ca atare sau, alternativ, sub formă de premii în platformă.

Discutând pe acest subiect, Florian Ciolacu, director executiv al Clubului Fermierilor Români, a subliniat că:

„Fermierii au o nevoie urgentă de a lucra cu firmele din agribusiness care au acces la informație, care poate să-i ajute să-și regândească modelul de afaceri. De asemenea, fermierii au nevoie de sprijin cu valoare adăugată”.

Gabriela Vila a adăugat că:

„Suntem conștienți de contribuția pe care o avem la evoluția și progresul afacerilor din agricultură”, în contextul conceperii de programe care aduc un beneficiu cu conotație economică fermierilor.

Adama: Agricultura de mâine vine cu noi tehnologii pe care noi trebuie să le prezentăm fermierilor

„Dacă ne uităm la contextul actual al agriculturii în România, trecem printr-un schimb de generații și, deși există o reticență la nou, stă în puterea noastră să le explicăm ce soluții avem și să-i facem, cu pași mărunți, să adopte noi tehnologii”, a spus Gabriela Vila.

„Adama este întoate mediile de promovare – o nevoie venită în pandemie când, deodată, a trebuit să reducem contactul face-to-face cu partenerii noștri”.

Concret, conform reprezentantei companiei prezente la conferință, Adama oferă:

„Programe digitale pentru agricultori – inclusiv o aplicație pentru smartphone – care-i ajută pe fermieri să-și monitorizeze culturile. Aplicația emite alerte de boli pe baza unui soft folosindu-se rețeaua locală. Astfel fermierii știu când să aplice soluțiile de protecție a plantelor și află și ce dăunători au în culturile lor,” a detaliat Vila.

„Avem și Adama Eagle Eye, un proiect care, prin intermediul dronelor, scanează parcelele agricole. E un proiect început în 2022 în zona de vest-centru, dar și în Sud (Ialomița-Giurgiu). Noi putem să verificăm gradul de răsărire a culturii, iar fermierii pot decide ce să facă cu cultura lor.

Am început cu cultura de rapiță, în toamnă, deoarece ne confruntăm cu o lipsă a preecipitațiilor în toamnele lungi, iar fermieri trebuie să știe exact în ce stadiu e cultura lor pentru a lua decizii corecte,” a mai spus directorul general pe țara noastră.

‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

ADAMA lansează pe piața europeană Forapro, un nou fungicid pentru cereale

ADAMA Ltd., lider global în industria de produse pentru...
‹ adv ›

La 10 ani de la lansarea brandului ADAMA la nivel global, compania pregătește omologarea a 5 produse noi în România 

ADAMA Agricultural Solutions România, parte din Grupul ADAMA, lider mondial în industria produselor pentru protecția plantelor, își reînnoiește angajamentul...

MAVRIK – insecticid unic cu efect de șoc pentru combaterea principalilor dăunători din cultura de rapiță

Anul acesta înregistrăm o suprafață cultivată cu rapiță de toamnă cu mult redusă comparativ cu anul anterior, aceasta datorându-se...
‹ adv ›
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole