Bayer anunță parteneriatul strategic cu Agricolumn, companie de prestigiu în analiza pieței agricole din România și din regiune.
Prin intermediul acestui parteneriat, membrii programului de loialitate Bayer Fidelis vor beneficia de o gamă extinsă de servicii profesionale, esențiale pentru optimizarea activităților agricole și maximizarea profiturilor din vânzarea recoltelor.
Gabor Raviczki, Head of Customer Marketing Country Group România, Bulgaria, Republica Moldova, subliniază importanța strategică a acestui parteneriat:
Serviciile oferite în colaborare cu Agricolumn includ:
- Consultanță individuală pentru analiza contextului de piață, identificarea momentului optim și a prețurilor de vânzare pentru diferite tipuri de cereale.
- Suport în mediere pentru situațiile de default contractual, asigurând protecție și sprijin fermierilor în negocierile contractuale.
- Rapoarte detaliate ale pieței pe trei niveluri – local, regional și global, acoperind cele șase categorii principale de produse (grâu, orz, porumb, rapiță, semințe de floarea soarelui și soia), oferind o viziune cuprinzătoare asupra dinamicii pieței.
- Acces la Masterclass în Agribusiness: un curs online structurat în 20 de episoade, disponibil printr-o platformă securizată, conceput pentru a oferi fermierilor cunoștințele necesare pentru a naviga cu succes în complexitatea pieței agricole.
Cezar Gheorghe, fondatorul Agricolumn, cu o experiență de peste 22 de ani în comerțul cu cereale, reiterează angajamentul său față de fermierii români:
Agricolumn sprijină fermierii români prin furnizarea de soluții și strategii pentru adaptarea la noile realități ale pieței și pentru protejarea intereselor acestora, precum și a sectorului agricol românesc.
Despre Bayer
Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. În conformitate cu misiunea sa, „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”/ “Health for all, Hunger for none”, produsele și serviciile sale sunt concepute pentru a ajuta oamenii și planeta să prospere prin sprijinirea eforturilor de a face față provocărilor majore prezentate de o populație globală în creștere și îmbătrânire.
Bayer se angajează să contribuie dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere.
Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2023, Grupul avea aproximativ 100.000 de angajați și vânzări de 47,6 miliarde de euro.
Cheltuielile de cercetare și dezvoltare înainte de articolele speciale s-au ridicat la 5,8 miliarde de euro. Pentru mai multe informații, accesați bayer.com.