Inclusă în Top 10 companii de protecție a plantelor la nivel mondial, având lansate peste 300 de substanțe active și un număr de peste 9 mii de angajați, ADAMA continuă investițiile în produse noi și soluții pentru fermierii din întreaga lume.
Pentru anul 2023, compania vine cu o multitudine de noutăți disponibile fermierilor din România, menite să asigure o mai mare performanță și sustenabilitate în ferme.
Despre noul program de loializare a fermierilor ADAMA CASH+, prima aplicație mobilă Adama, centrele de excelență, provocările strategiilor Green Deal și Farm to Fork, dar și noile produse și formulări ADAMA ce sunt disponibile începând cu anul 2023, am aflat mai multe în cadrul unui eveniment exclusivmarca ADAMA.
În debutul evenimentului, Gabriela Vila, director general ADAMA România și Republica Moldova, a menționat că unul dintre principalele obiective ale companiei este acela de a construi parteneriate durabile cu fermierii și partenerii din lanțul de distribuție prin identificarea celor mai eficiente soluții, adaptate nevoilor specifice fiecărei zone agricole în parte.
ADAMA lansează două Centre de Excelență pentru instruirea tehnică
ADAMA CASH+, program de LOIALIZARE pentru fermieri
La finalul lunii martie, ADAMA lansează primul program de loializare adresat fermierilor, prin care se returnează o parte din banii folosiți pentru achiziția produselor ADAMA.
Prima aplicație mobilă ADAMA
Pentru a fi și mai aproape de fermieri, ADAMA anunță lansarea primei aplicații mobile a companiei în România.
Întreaga expertiză ADAMA este ușor accesibilă fermierilor într-o aplicație pe telefonul mobil. Aceasta permite fermierilor identificarea ușoară a principalelor boli, buruieni și dăunători din culturile agricole, asigură o legătură directă cu reprezentantul local ADAMA sau cu un expert tehnic, și emite alerte de apariție a bolilor și a dăunătorilor din culturile agricole.
Aplicația poate fi descărcată de pe Google Play și App Store.
Până în 2030, portofoliul ADAMA – mai bogat cu peste 20 produse noi
În fiecare an, ADAMA investește în dezvoltarea de produse noi, complexe și soluții pentru toate segmentele de culturi. Astfel că, până în 2030, portofoliul ADAMA va fi mai bogat cu peste 20 produse noi: insecticide, fungicide, erbicide și regulatori de creștere, destinate principalelor culturi agricole.
Despre acestea, dar și produsele deja bine cunoscute, în cadrul evenimentului a oferit mai multe detalii Adrian Cosor, Director Marketing.
Noutățile ADAMA pentru 2023 includ:
- Saltus – primul erbicid pentru floarea-soarelui cu formulare iReady și concentrație dublă de imazamox, care elimină întreg spectrul de buruieni la o singură trecere.
- Merkur – erbicid cu trei substanțe active și perioadă lungă de protecție la sol, aplicat la culturile de cereale păioase, preemergent sau postemergent până la sfârșitul înfrățitului.
- ExelGrow – produs obținut din extract de alge marine (Ascophyllum nodosum 25%), cu rol de stimulare a procesului de fotosinteză, îmbunătățirea procesului de absorbție al azotului și reglarea metabolismului.
- Ormet Plus – regulator de creștere ce conține clorură de clormequat și etefon, scurtează și rigidizează paiul la culturile de grâu și orz de toamnă cât și la orzul de primăvară.
Printre cele mai populare soluții ADAMA se numără produsele:
- Trinity – erbicid selectiv, cu aplicare în postemergență timpurie, pentru combaterea buruienilor dicotiledonate și a unora monocotiledonate (iarba vântului, hirușor) din culturile de cereale de toamnă (grâu, orz, secară și triticale).
- Mavrik – insecticid care acționează atât prin contact, cât și prin ingestie împotriva unui spectru larg de dăunători, având activitate translaminară pentru controlul dăunătorilor instalați pe partea dorsală a frunzelor.
- Agil – graminicid premium cu viteză ridicată de acțiune, absorbție și translocare rapidă pentru eficacitate fără compromis.
- Erbicide precum Goltix, Sultan.
Totodată, în cadrul evenimentului, Alexandra Ali, Director Omologări ADAMA, a vorbit despre obiectivele Green Deal și Farm to Fork, despre logistica ADAMA a relatat mai multe Alin Florea, director Supply Chain, iar tendințele globale macroeconomice au fost prezentate de către Sever Pătrășcioiu, Director Financiar ADAMA.