Urmăreşte canalul Agrobiznes pe WhatsApp
Strategia BASF este bazată pe creștere prin inovație. Cu peste 2,5 milioane de hectare acoperite local cu produsele companiei în 2024, BASF se angajează să livreze tehnologii avansate de protecție a culturilor și soluții sustenabile adaptate nevoilor specifice ale fermierilor români, contribuind activ la dezvoltarea agriculturii locale.
BASF – evenimente dedicate soluțiilor pentru provocările actuale
Seria de evenimente, lansată pe 14 ianuarie, anunță noua campanie „Din dragoste pentru agricultură și pentru cea mai importantă meserie din lume” și include discuții deschise cu fermierii și experții din industrie.
Împreună, aceștia împărtășesc perspective valoroase și complexe asupra contextului și provocărilor actuale cu care se confruntă piața agricolă din România: schimbările climatice, reglementările și cerințele tot mai mari pentru eficiență economică.
Cu o vastă experiență în industria agricolă și în funcții de conducere în cadrul grupului BASF, Krasznai își propune să consolideze prezența locală a companiei și să sprijine fermierii cu soluții inovatoare.
Prin întărirea parteneriatelor, investițiile în soluții inovatoare și adaptarea la nevoile în schimbare ale fermierilor, BASF rămâne dedicat succesului acestora.
În acest context, compania anunță lansarea pe piața locală a unui număr de 15 produse noi în următorii 5 ani, care să răspundă perfect provocărilor actuale cu care se confruntă fermierii români.
Vezi aici mai multe noutăți BASF.