Sectorul agricol din România se confruntă cu multiple provocări, de la schimbările climatice la scăderile de preț pentru culturi și costurile în creștere ale resurselor necesare.
În această piață plină de incertitudini, fermierii se orientează spre inovație, sustenabilitate și eficiență, ce le-ar permite să-și ajusteze costurile și să devină mai sustenabili, menționează Teodor Cojocaru, manager vânzări Nuseed România și Republica Moldova.
În cadrul unui interviu, reprezentanța Nuseed România a menționat că, în ciuda provocărilor acerbe, fermierii români sunt determinați și ambițioși, iar compania este sigură că aceștia vor reuși să se dezvolte în ciuda tuturor piedicilor.
Astfel, strategia Nuseed pentru acest an se va axa tot mai mult spre oferirea soluțiilor performante fermierilor.
Compania și-a extins portofoliul incluzând noi hibrizi de floarea soarelui. Mai mult, o cultură adaptată schimbărilor climatice, dar și noilor obiective UE este Carinata – o soluție non-alimentară Nuseed ce ajută la înlocuirea combustibililor fosili pentru a reduce emisiile și a maximiza economiile.
Nuseed dispune și de hibrizi de sorg alb și roșu, cultură ce vine să ofere fermierilor mai multă siguranță în condiții de secete tot mai frecvente.
Nuseed își propune să se orienteze tot mai mult pe pe consolidarea relațiilor cu distribuitorii.
Gama de hibrizi de floarea soarelui include atât hibrizi higholeici cât și linoleici cu toată gama de maturități.
În pomicultura modernă, gestionarea optimă post-recoltă este de o importanță crucială. Practicile post-recoltă, în special depozitarea la rece, joacă...