1.4 C
București
joi, 21 noiembrie, 2024

-

‹ adv ›
HomepageȘtiri AgricoleAGRIColumn a lansat primul masterclass digital dedicat fermierilor

AGRIColumn a lansat primul masterclass digital dedicat fermierilor

AGRIColumn, furnizor de servicii complete în domeniul agribusiness-ului, împreună cu Godmother, agenție de publicitate specializată în experiența de brand și evenimente, anunță lansarea „Agribusiness Masterclass”, o serie de cursuri intensive despre agricultură în format digital, care se adresează întregului ecosistem din industria agro: fermieri, ingineri, antreprenori, comercianți, procesatori, finanțatori, asigurători etc..

Masterclass-ul explorează, printre altele, dinamica comerțului global cu produse agricole, ajutând astfel fermierii să își lărgească orizontul de cunoaștere și să își ajusteze deciziile despre marfa lor și prețul obținut în raport cu tendințele globale în piața de agribusiness.

Cursurile explorează fundamentele principalelor mărfuri, grâu, porumb, rapiță, semințe de floarea soarelui, rapiță și soia, tensiunile între stocuri, comportamente de piață, presiunea de recoltă, compoziția burselor, etc..

‹ adv ›

Acest Masterclass, o inițiativă unică în agribusiness-ul autohton, este susținut de Cezar Gheorghe, fondatorul AGRIColumn, care are 20 de ani de experiență în piața cerealelor și care, de-a lungul timpului, a ocupat diverse poziții în companii de profil. 

Cezar Gheorghe a declarat:

„Agribusiness Masterclass este o sursă primară, principală pentru fermierii din România. Avem nevoie de transparență ca să înțelegem cum se întâmplă trendurile.

Aceste cursuri le arată unde trebuie să se uite ca să genereze ideile și curentul de gândire în ce privește relația marfă-preț.

Piața este globală. Fundamentele și factorii se interconectează și se amestecă în creuzetul zilnic, generând schimbări de substanță, iar ei trebuie să știe la ce să fie atenți”.

Valentin Văcăruș, partener în Godmother, cu vastă experiență în organizarea de evenimente în agribusiness, vede lansarea acestui produs în preajma Agri Trade Summit din 22 februarie, un eveniment unic în industrie, ca pe o etapă firească în evoluția agenției.

„Organizarea Agri Trade Summit – care abordează teme actuale stringente și cu impact major în agribusiness – ne-a facilitat accesul la reputați analiști, autorități și marii jucători din piața agricolă locală și internațională.

De aici, ideea acestui masterclass: am vrut să distilăm și să oferim informațiile de calitate captate, împreună cu partenerul nostru AGRIColumn, tuturor celor interesați de un domeniu atât de strategic”.

Primul sezon „Agribusiness Masterclass”, cuprinde 13 episoade, durata fiecărui episod fiind în medie de 5 minute. Conținutul este ușor de urmărit, este subtitrat în engleză și poate fi accesat exclusiv online. Mai multe informații pot fi consultate aici. 

Pentru 2024, Godmother anunță continuarea investițiilor în produse, talente și în tool-uri de ultimă generație, care să integreze inteligența artificială și alte noi tehnologii în experiența completă de brand pe care o livrează clienților. 

‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Incendiu violent la un saivan din Slănic; mai multe animale au ars

Un incendiu violent a cuprins, joi seară, un saivan...
‹ adv ›

România garantează produse alimentare sigure, conforme cu reglementările europene, afirmă Mortasivu

Românii pot avea garanţia că pe piaţă sunt produse sigure şi în acord cu reglementările europene şi internaţionale, în...

Bugetul Programului de susținere a producției de cartof a fost majorat

În cadrul unei Hotărâri aprobate joi, Guvernul a suplimentat cu 3 milioane de lei suma alocată Programului de susținere...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole