AGRIColumn, furnizor de servicii complete în domeniul agribusiness-ului, împreună cu Godmother, agenție de publicitate specializată în experiența de brand și evenimente, anunță lansarea „Agribusiness Masterclass”, o serie de cursuri intensive despre agricultură în format digital, care se adresează întregului ecosistem din industria agro: fermieri, ingineri, antreprenori, comercianți, procesatori, finanțatori, asigurători etc..
Masterclass-ul explorează, printre altele, dinamica comerțului global cu produse agricole, ajutând astfel fermierii să își lărgească orizontul de cunoaștere și să își ajusteze deciziile despre marfa lor și prețul obținut în raport cu tendințele globale în piața de agribusiness.
Cursurile explorează fundamentele principalelor mărfuri, grâu, porumb, rapiță, semințe de floarea soarelui, rapiță și soia, tensiunile între stocuri, comportamente de piață, presiunea de recoltă, compoziția burselor, etc..
Acest Masterclass, o inițiativă unică în agribusiness-ul autohton, este susținut de Cezar Gheorghe, fondatorul AGRIColumn, care are 20 de ani de experiență în piața cerealelor și care, de-a lungul timpului, a ocupat diverse poziții în companii de profil.
Cezar Gheorghe a declarat:
Valentin Văcăruș, partener în Godmother, cu vastă experiență în organizarea de evenimente în agribusiness, vede lansarea acestui produs în preajma Agri Trade Summit din 22 februarie, un eveniment unic în industrie, ca pe o etapă firească în evoluția agenției.
Primul sezon „Agribusiness Masterclass”, cuprinde 13 episoade, durata fiecărui episod fiind în medie de 5 minute. Conținutul este ușor de urmărit, este subtitrat în engleză și poate fi accesat exclusiv online. Mai multe informații pot fi consultate aici.
Pentru 2024, Godmother anunță continuarea investițiilor în produse, talente și în tool-uri de ultimă generație, care să integreze inteligența artificială și alte noi tehnologii în experiența completă de brand pe care o livrează clienților.