15.7 C
București
vineri, 21 martie, 2025

-

HomepageAdvCarrefour își consolidează prezența în România preluând magazinele Cora

Carrefour își consolidează prezența în România preluând magazinele Cora

Carrefour anunță săptămâna aceasta semnarea unui acord cu Grupul Louis Delhaize ce presupune preluarea activităților Cora din România, incluzând 10 hipermarketuri și 8 magazine Cora Urban, precum și preluarea celor aproximativ 2400 de angajați.

Această tranzacție va consolida prezența Carrefour în România, prin hipermarketurile și formatele de proximitate preluate în locații cheie; acestea vor fi transformate ulterior în magazine ale brandului Carrefour și adaptate formatelor sale.

Tranzacția este supusă aprobării de către autoritățile abilitate în domeniul concurențial și se așteaptă a fi finalizată până la sfârșitul anului 2023.

“Compania Carrefour este determinată să-și continue creșterea pe piața locală. Această achiziție demonstrează ambiția noastră de a deveni prima alegere a românilor în materie de retaileri, contribuind la rețeaua noastră cu două formate principale – hipermarketuri și magazine de proximitate.

Carrefour are încredere deplină în formatul de hipermarket și în rolul său strategic pentru prezența locală, el fiind sursa principală pentru misiunile de cumpărare săptămânale și de satisfacere a nevoilor de bază ale clienților noștri. Prin acest proces vom adăuga 10 noi hipermarketuri pentru o acoperire națională cât mai bună. Sunt încântat de această realizare a businessului local și îmi propun să asigur o tranziție cât mai bună pentru toate părțile implicate – de la noii noștri colegi, furnizori sau viitori clienți.” declară Julien Munch, CEO Carrefour România.

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta „în conversie la bio”.

Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L. și Supeco Investment S.R.L.

Adv
Adv
Advertoriale și comunicate de la cele mai importante companii și organizații din agrobusiness-ul românesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Hydrocooler CHYC de la Fruit Control Equipment: Inovație în răcire rapidă și păstrare

Noile hydrocoolere de la Fruit Control Equipment, Italia, reprezintă...

BERD alocă 15 milioane de euro Fondului Morphosis Capital II, pentru a susţine IMM-urile

Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) a alocat 15 milioane de euro către Morphosis Capital Fund II, un...

Platforma Climate FieldView, eligibilă pentru finanțare prin AFIR

Bayer România anunță o veste importantă pentru fermierii din România: platforma digitală Climate FieldView este acum eligibilă pentru finanțare...

TBI Bank, profit net de 50 de milioane de euro în 2024, cu 18% mai mare faţă de anul precedent

TBI Bank a înregistrat un profit net de 50 de milioane de euro, în 2024, cu 18% mai mare...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole