18.7 C
București
miercuri, 29 mai, 2024

-

HomepageAdvCarrefour își consolidează prezența în România preluând magazinele Cora

Carrefour își consolidează prezența în România preluând magazinele Cora

Carrefour anunță săptămâna aceasta semnarea unui acord cu Grupul Louis Delhaize ce presupune preluarea activităților Cora din România, incluzând 10 hipermarketuri și 8 magazine Cora Urban, precum și preluarea celor aproximativ 2400 de angajați.

Această tranzacție va consolida prezența Carrefour în România, prin hipermarketurile și formatele de proximitate preluate în locații cheie; acestea vor fi transformate ulterior în magazine ale brandului Carrefour și adaptate formatelor sale.

Tranzacția este supusă aprobării de către autoritățile abilitate în domeniul concurențial și se așteaptă a fi finalizată până la sfârșitul anului 2023.

“Compania Carrefour este determinată să-și continue creșterea pe piața locală. Această achiziție demonstrează ambiția noastră de a deveni prima alegere a românilor în materie de retaileri, contribuind la rețeaua noastră cu două formate principale – hipermarketuri și magazine de proximitate.

Carrefour are încredere deplină în formatul de hipermarket și în rolul său strategic pentru prezența locală, el fiind sursa principală pentru misiunile de cumpărare săptămânale și de satisfacere a nevoilor de bază ale clienților noștri. Prin acest proces vom adăuga 10 noi hipermarketuri pentru o acoperire națională cât mai bună. Sunt încântat de această realizare a businessului local și îmi propun să asigur o tranziție cât mai bună pentru toate părțile implicate – de la noii noștri colegi, furnizori sau viitori clienți.” declară Julien Munch, CEO Carrefour România.

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta „în conversie la bio”.

Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L. și Supeco Investment S.R.L.

Adv
Adv
Advertoriale și comunicate de la cele mai importante companii și organizații din agrobusiness-ul românesc.

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Alexandra Caminschi, Advice&Consulting: Asigurăm tot spectrul de soluții pentru obținerea fructelor de calitate superioară

În fața provocărilor crescânde din sectorul horticol, Advice&Consulting vine...

DN Agrar Group încheie primul trimestru cu afaceri de 40 mln de lei şi un profit net de 8 mln de lei

DN Agrar Group, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti, a încheiat primul trimestru din 2024 cu afaceri de...

Fragedo, brandul emblematic TRANSAVIA, cel mai bine clasat brand din industria alimentară în Brand Finance® România

Fragedo, brandul emblematic TRANSAVIA, continuă ascensiunea cu încă o poziție în prestigiosul top publicat de Brand Finance® România 50,...

ING Bank România, profit net de 347 milioane de lei în primul trimestru din 2024

ING Bank România a obţinut un profit net de 347 milioane de lei în primul trimestru din 2024, în...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole