15.9 C
București
joi, 30 mai, 2024

-

HomepageAdvPurcari Wineries a înregistrat în primele nouă luni un profit net de...

Purcari Wineries a înregistrat în primele nouă luni un profit net de 35,369 milioane lei, în scădere cu 11%

Producătorul de vinuri Purcari Wineries a înregistrat în primele nouă luni un profit net de 35,369 milioane lei, în scădere cu 11% faţă de aceeaşi perioadă din 2021, în timp ce veniturile au sporit cu 20%, la 199,77 milioane lei, potrivit rezultatelor financiare publicate, marţi, pe Bursa de Valori Bucureşti (BVB).

În primele nouă luni din 2021, Purcari Wineries înregistrase un profit net de 39,78 milioane lei şi venituri de 166,43 milioane lei.

„Veniturile au crescut cu 20% faţă de anul precedent, ajungând la 199,8 milioane lei, în al treilea trimestru creşterea accelerând la 27%. Grupul a înregistrat o performanţă puternică, demonstrând rezilienţă la presiunile inflaţioniste, marjele EBITDA şi a venitului net din T3 2022 ajungând la 29% şi respectiv 19%”, se menţionează în raport.

Conform sursei citate, grupul a făcut în octombrie „încă un pas spre consolidarea poziţiei sale de lider al vinificaţiei din Europa Centrală şi de Est, prin achiziţia unui pachet majoritar de 76% din Angel’s Estate, o cramă cu ciclu complet din Bulgaria, cu 100 ha de vii proprii şi o capacitate anuală de producţie de peste un milion de sticle”.

„În acest trimestru, vreau să subliniez recolta noastră excelentă din 2022, atât din punct de vedere cantitativ, cât şi calitativ. A fost un an de recoltă record pentru Grupul nostru şi, împreună cu achiziţiile de struguri din surse terţe, suntem pregătiţi să beneficiem de o structură de costuri competitivă în 2023. Acest fapt este unul important, având în vedere presiunile inflaţioniste continue, mai ales după sezonul agricol dificil din 2021. Suntem foarte optimişti cu privire la 2023”, a declarat Victor Bostan, director executiv Purcari Wineries PLC.

Potrivit raportului, grupul a înregistrat în România o creştere de 11% a veniturilor în primele nouă luni ale acestui an şi un avans de 17% în al treilea trimestru.

Adv
Adv
Advertoriale și comunicate de la cele mai importante companii și organizații din agrobusiness-ul românesc.

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Alexandra Caminschi, Advice&Consulting: Asigurăm tot spectrul de soluții pentru obținerea fructelor de calitate superioară

În fața provocărilor crescânde din sectorul horticol, Advice&Consulting vine an de an cu noi soluții, consultanță și tehnologie de...

DN Agrar Group încheie primul trimestru cu afaceri de 40 mln de lei şi un profit net de 8 mln de lei

DN Agrar Group, companie listată la Bursa de Valori Bucureşti, a încheiat primul trimestru din 2024 cu afaceri de...

Fragedo, brandul emblematic TRANSAVIA, cel mai bine clasat brand din industria alimentară în Brand Finance® România

Fragedo, brandul emblematic TRANSAVIA, continuă ascensiunea cu încă o poziție în prestigiosul top publicat de Brand Finance® România 50,...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole