Platforma Froopt, care comercializează fructe şi legume ecologice în zona Bucureştiului, dar şi produse de băcănie, a ajuns într-un an să lucreze cu peste 50 de producători, faţă de trei cu cât a început businessul în august 2021, scrie zf.ro.
Ea este şi asociat în compania Agro Delivery, care deţine brandul Froopt. În această companie asociat mai este cu 20% din părţi sociale, conform platformei Confidas.ro, şi Netopia Holding, fond de investiţii creat de Antonio Eram, unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori din industria locală de tehnologie.
Froopt cumpără produsele direct de la producători şi le livrează în ziua aprovizionării sau cel târziu a doua zi. Iniţial, Froopt a început cu legume şi fructe ecologice, dar ulterior a extins gama cu produse de băcănie.
Ioana Pantelimon povesteşte că nu a fost uşor să găsească producători de legume şi fructe ecologice, mai ales în zona Bucureştiului.
Şi bonul mediu a evoluat, de la 155 de lei la circa 240-250 de lei în prezent.
Froopt are un depozit închiriat în Chitila pe care l-a dotat cu cele necesare pentru depozitarea corectă a produselor. Investiţia iniţială în Froopt a fost de circa 100.000 de euro.