9.8 C
București
vineri, 26 aprilie, 2024

-

‹ adv ›
HomepageȘtiri AgricoleAPIA: Precizări importante privind Măsura 1 „Microgranturi în domeniul agroalimentar”

APIA: Precizări importante privind Măsura 1 „Microgranturi în domeniul agroalimentar”

Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează beneficiarii Măsurii 1 „Microgranturi în domeniul agroalimentar” că pot încărca rapoartele de progres în cadrul sistemului informatic Granturi IMM,  secțiunea IMM RECOVER, modulul Implementare.

Subliniem faptul că termenul limită de depunere a rapoartelor de progres însoțite de documentele justificative este de 90 de zile de la data la care disponibilul a fost transferat în contul bancar al beneficiarului.

Toate documentele justificative care au stat la baza efectuării cheltuielilor și care urmează a fi încărcate în IMM Recover de către aplicanții eligibili ai Măsurii M1, vor purta sintagma „decontat din microgrant”, asumată prin semnătura beneficiarului (facturi/ordine de plată/extras de cont/etc.).

Reamintim lista cheltuieilor eligibile angajate după data de 1 februarie 2020:

  • cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, mărfuri, precum şi alte categorii de stocuri necesare activităţii curente/operaţionale desfăşurate de beneficiari;
  • datorii curente şi restante faţă de furnizorii curenţi, inclusiv faţă de furnizorii de utilităţi, potrivit contractelor încheiate;
  • cheltuieli privind chiria pe bază de contract încheiat şi/sau cheltuieli privind arenda sau redevenţa pe bază de contract de arendă sau contract de concesiune aferente terenurilor agricole;
  • cheltuieli privind achiziţia de servicii necesare activităţii curente/operaţionale, cu excepţia serviciilor de consultanţă;
  • cheltuieli privind achiziţia de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare reluării activităţii curente/operaţionale;
  • cheltuieli privind achiziţia de echipamente, utilaje, instalaţii şi tehnologii necesare reluării activităţii curente/operaţionale;
  • cheltuieli privind plata datoriilor către bugetul statului şi bugetele locale.

Atenție! Cheltuielile efectuate din micrograntruri trebuie să fie în legătură cu activităţile/subactivităţile codului CAEN pentru care s-a solicitat finanţare.

Această măsură a fost implementată de către Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale în parteneriat cu Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură prin Centrele județene și cu Serviciul de Telecomunicații Speciale.

  • Citește despre ->
  • APIA
‹ adv ›

1 COMENTARIU

  1. Buna ziua as dori sa știu ce acte trebuie depuse la dosar după ce cheltuim banii .factura o am și ordinul de plata.in afara de acestea mai avem nevoie și de alte documente

Dă-i un răspuns lui Largean Adina ionela Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Suprafeţele eligibile pentru schemele de plată gestionate de APIA

În vederea accesării sprijinului în conformitate cu reglementările în...
‹ adv ›

APIA și AFIR au făcut plăți de peste 27,9 mln euro în perioada 19-22 aprilie 2024

Astăzi, 22 aprilie 2024, Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) a efectuat plăți pentru anul de cerere 2023 în suma totală de 88.945.326,97 lei...

Pintea: Peste 2,39 miliarde de euro au intrat în conturile fermierilor, până astăzi

Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a virat în conturile fermierilor peste 2,39 miliarde de euro, începând...
‹ adv ›
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole