FRUIT LOGISTICA, cel mai prestigios eveniment din domeniul fructelor și legumelor la nivel mondial, desfășurat între 7 și 9 februarie, a înregistrat o creștere a numărului de vizitatori, expozanți și, implicit, a spațiului de expoziție. Mai mult, târgul a fost mai internațional ca oricând.
Agrobiznes, în calitate de partener media regional al FRUIT LOGISTICA 2024, a oferit expunere evenimentului pe platformele sale din România, Republica Moldova și Italia.
FRUIT LOGISTICA continuă să fie epicentrul afacerilor din sectorul fructelor și legumelor: peste 66.000 de vizitatori, alături de peste 24.000 de membri ai echipelor expozanților și 450 de reprezentanți ai presei, au participat la eveniment. Nu mai puțin de 2.770 de expozanți și-au prezentat inovațiile.
În acest an, FRUIT LOGISTICA și-a consolidat din nou poziția ca loc de întâlnire de referință internațională pentru industrie, patru din cinci vizitatori fiind din străinătate. Cu participanți din 145 de țări și expozanți din 94 de națiuni, evenimentul a fost mai internațional ca niciodată.
Principalul eveniment mondial dedicat industriei fructelor și legumelor adună la un loc cei mai importanți factori de decizie din comerț, reprezentând întregul lanț valoric internațional. Peste 70% dintre vizitatorii comerciali de anul acesta au fost persoane cu roluri decizionale.
Oportunitatea de a întâlni parteneri vechi și noi a fost esențială, în contextul unor provocări majore precum presiunile costurilor și schimbările climatice, care continuă să afecteze industria internațională de fructe și legume.
Cele mai bune oportunități de afaceri la FRUIT LOGISTICA 2024
Participanții la ediția din acest an a FRUIT LOGISTICA s-au declarat extrem de mulțumiți. Conform rezultatelor preliminare ale unui sondaj efectuat printre expozanți și vizitatori, aproximativ jumătate dintre expozanți au încheiat afaceri în timpul evenimentului.
Mai mult, aproximativ 90% anticipau ca rezultatele întrevederilor din cadrul evenimentului să fie de la „satisfăcătoare” la „foarte bune”.
Astfel, evaluarea generală a expozanților a fost în mod covârșitor pozitivă: aproximativ 9 din 10 respondenți ar recomanda FRUIT LOGISTICA celor din rețeaua lor profesională, iar un număr similar intenționează să participe și la ediția FRUIT LOGISTICA 2025.
Și vizitatorii comerciali au fost activi în realizarea afacerilor. Peste 80% au reușit să identifice noi oportunități de business, iar aproximativ unul din trei a încheiat tranzacții în timpul evenimentului.
Aproximativ 95% dintre respondenți au avut o impresie generală pozitivă și ar recomanda evenimentul colegilor sau partenerilor de afaceri. Mai mult de 9 din 10 ar călători din nou la Berlin pentru FRUIT LOGISTICA 2025.
FRUIT LOGISTICA a impresionat prin diversitatea sa largă de produse și servicii, apreciată pozitiv de peste 90% dintre vizitatorii comerciali.