3.4 C
București
joi, 21 noiembrie, 2024

-

HomepageAdvPremieră pe piața agricolă din România: Agra Asigurări a lansat prima platformă...

Premieră pe piața agricolă din România: Agra Asigurări a lansat prima platformă dedicată brokerilor de asigurare pentru emiterea polițelor agricole

Agra Asigurări, compania care a introdus digitalizarea în sectorul asigurărilor agricole, anunță lansarea pe piața din România a platformei dedicate brokerilor pentru emiterea polițelor agricole.

Programul contribuie la eficientizarea procesului de emitere a polițelor de asigurare, asigurând o gestiune eficientă a clienților și un proces de lucru care elimină 100% documentele în format fizic.

Odată cu lansarea noului serviciu, compania continuă implementarea planurilor de digitalizare în sectorul asigurărilor agricole, adaptându-se nevoii crescute a brokerilor de a avea acces la o platformă digitală, cu funcții intuitive, care să susțină integral procesul de vânzare, precum și posibilitatea de a emite oferte și în varianta offline.

După digitalizarea procesului de evaluare a daunelor dorim să continuăm procesul de digitalizare al sucursalei Agra Asigurări România și pe partea de vânzări, oferind partenerilor noștri prin intermediul programului de calcul un acces transparent la polițele de asigurare agricole”, explică Horia-Adrian Lupu, Director General Agra Asigurări.

Principalul avantaj al implementării unui sistem digital pentru brokeri este accesul rapid la o ofertă de asigurare și la arhiva de documente. Astfel, brokerii au acces la un tablou de bord personalizat care se actualizează în timp real. Aici pot vedea toate ofertele emise, numărul clienților activi, polițele aflate în gestiune precum și daunele avizate și deconturile de daună.

„Pentru noi, zona de educație este un pilon important și un factor decisiv pentru performanță. La fel ca în cazul evaluatorilor de daună, cărora le oferim sesiuni teoretice și practice de școlarizare atunci când se alătură echipei noastre, vom organiza periodic și partenerilor noștri din vânzări traininguri dedicate pentru utilizarea noului program. În acest sens, punem la dispoziția brokerilor interesați să facă tranziția spre un sistem digital un program de școlarizare prin care aceștia pot să exerseze și să dobândească toate cunoștințele necesare înainte de înrolarea propriu-zisă în cadrul platformei”, declară Iulia Parapianu, Director Adjunct Agra Asigurări.

Totodată, prin intermediul platformei, un broker poate emite mai multe oferte comerciale unui client, urmând ca acesta să o aleagă oferta care corespunde cel mai bine nevoilor sale. Ulterior, brokerul îi trimite prin portal pe e-mail oferta finală și acesta poate semna digital contractul și condițiile de asigurare.

După ce documentele sunt semnate de către client, oferta este trimisă automat în baza de date Agra Asigurări și către managerii regionali spre aprobare. După aprobarea internă, polița se emite și este vizibilă atât de broker cât și de client, dacă acesta este înregistrat în portal.

Nu în ultimul rând, programul este sincronizat cu baza de date Agra Sat, un serviciu gratuit ce le oferă fermierilor clienți imagini din satelit cu privire la evoluția culturilor pe parcelele asigurate.

Agra Asigurări
Agra Asigurărihttps://www.agraasigurari.ro
Acum și în viitor suntem cel mai bun asigurator de culturi agricole din Europa.

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Bayer și Orbia Netafim extind colaborarea cu noi produse pentru sectorul horticol

Divizia de Agricultură de Precizie a Orbia, Netafim, și...

Agritechnica 2025: Înregistrări deschise pentru expozanți

Agritechnica 2025, cel mai mare târg mondial de utilaje agricole, se va desfășura între 9 și 15 noiembrie, la centrul...

Soluții avansate post-recoltă: Creșterea profitabilității prin gestionarea precisă a depozitării la rece

În pomicultura modernă, gestionarea optimă post-recoltă este de o importanță crucială. Practicile post-recoltă, în special depozitarea la rece, joacă...

Purcari Wineries a înregistrat în primele nouă luni un profit net de 43,37 mln lei, în scădere cu 1%

Producătorul de vinuri Purcari Wineries a înregistrat în primele nouă luni un profit net de 43,374 milioane lei, în...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole