Grupul Agroland (indice bursier AG) intră pe piaţa din Balş, prin deschiderea primului magazin din oraş, în urma unei investiţii de 150.000 euro, în care nu sunt incluse stocurile de marfă, potrivit unui comunicat remis joi AGERPRES.
Agroland Mega Balş este situat în centrul oraşului, în incinta Joy Retail Parc, singurul parc comercial din oraş, deschis publicului joi, 18 noiembrie.
Acesta este cel de-al unsprezecelea magazin Mega inaugurat de Agroland, în 2021. Reprezentanţii reţelei Agroland au în plan ca, până la sfârşitului acestui an, să mai deschidă un magazin Agroland Mega, în Bârlad (judeţul Vaslui).
Cel mai nou magazin Mega din reţea ocupă 423 metri pătraţi, dintre care 351 mp sunt destinaţi magazinului propriu-zis, iar 72 sunt utilizaţi pentru depozitarea mărfii.
Agroland Mega Balş are o ofertă variată, care cuprinde circa 3.000 de produse, din gamele deja cunoscute:
- produsele pentru grădină;
- produse destinate animalelor de companie;
- produse pentru hobby farming, casă şi gospodărie.
Cu ocazia inaugurării, cumpărătorii vor beneficia de numeroase oferte speciale şi promoţii, în special pe segmentul de grădinărit şi îngrijire a animalelor de companie.
Fondatorii reţelei estimează pentru acest magazin un trafic mediu zilnic de aproximativ 150 – 250 de persoane şi vânzări în valoare de peste 600.000 euro, în primul an de activitate. Se estimează că Agroland Mega Balş va începe să genereze profit din 2022.
Fondatorul celei mai extinse reţele de retail agricol din România consideră că gamele destinate animalelor de companie şi grădinăritului se vor menţine la acelaşi nivel şi în ultimul trimestru din 2021, nefiind afectate de restricţiile generate de pandemie.
Conceptul Agroland Mega este unic în România, a fost lansat în 2017, şi se referă la magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie şi hobby farming-ului, având o suprafaţă mai mare cu 300% decât magazinele Agroland tradiţionale.
Agroland este cea mai mare reţea de magazine cu produse pentru gardening, pet care şi hobby farming din România, are capital 100% românesc şi a fost fondată în 1997, la Timişoara, de antreprenorul Horia Cardoş.
În prezent, reţeaua Agroland are peste 250 de magazine, localizate în 29 de judeţe, şi peste 2.200.000 de clienţi an.
Printre produsele comercializate se află: produse pentru grădinărit – seminţe, material săditor, fertilizanţi, echipamente, hrană şi accesorii pentru animale de companie, precum şi pui de o zi, furaje echipamente pentru ferme mici şi medii, – şi hrană şi accesorii pentru animale de companie.
Grupul Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 38,4 milioane de euro, la finele lui 2020, şi are peste 300 de angajaţi.