Programul de pregătire dedicat fermierilor Management şi Business în Agricultură (MBAG) continuă în această toamnă cu ediţia a doua, urmând să înceapă în luna octombrie.
Înscrierile în program au loc în perioada 11 august – 10 septembrie 2021. Fermierii care doresc să se înscrie o pot face direct pe site-ul programului, unde pot consulta calendarul de desfăşurare şi criteriile de eligibilitate.
Programul MBAG este realizat cu susţinerea companiilor: Agrii România, Cargill Agricultura, Microsoft, Raiffeisen Bank, Syngenta, we agri şi Amazag.
Ediţia din acest an MBAG va pregăti 30 de tineri fermieri români care, timp de 8 luni, vor participa gratuit la cursurile din program. Pe lângă direcţiile principale de învăţare – agricultură, management, vânzări, trading şi tehnologie – programul mai oferă acces la cunoştinţe în domenii precum marketing, HR, juridic sau accesarea de fonduri europene.
În plus, cursanţii au posibilitatea să schimbe opinii, să-şi împărtăşească experienţe proprii şi să participe la reuniuni cu asociaţiile din industrie.
Amazag este o platformă despre agricultură cu ajutorul căreia toţi cei care produc sau pun în valoare mâncarea, de la fermă la farfurie, pot performa mai bine. Amazag reuneşte o serie de proiecte educaţionale dedicate industriei agri, precum Atelierele Amazag, MBAG, GreenFields Academy sau MEET THE FOOD.
Raiffeisen Bank este una dintre băncile universale aflate în top 5 în Romania şi deserveşte 2,2 milioane de clienţi, persoane fizice şi juridice.
Banca are peste 4.600 de angajaţi, 300 de agenţii în toată ţara, 700 de ATM-uri, 400 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) şi o reţea de peste 24.400 de POS-uri.
În pomicultura modernă, gestionarea optimă post-recoltă este de o importanță crucială. Practicile post-recoltă, în special depozitarea la rece, joacă...