Cris-Tim Family Holding, liderul piețelor de mezeluri și de ready-meals din România, finalizează cu succes oferta publică iniţială derulată între 17 şi 29 octombrie 2025, iar preţul final de ofertă este stabilit la 16,5 lei/acţiune, ce implică o capitalizare bursieră anticipată a companiei de 1,33 miliarde lei (262 milioane euro).
Potrivit unui comunicat al companiei, preţul de vânzare aplicabil investitorilor de retail care au subscris acţiuni în primele 4 zile ale ofertei, beneficiind de discountul de 5%, este de 15,675 lei/acţiune.
Compania menţionează că a atras de la investitorii de retail şi instituţionali 454,35 milioane lei. Fondurile atrase prin derularea ofertei publice iniţiale, atât cele obţinute în urma subscrierii de acţiuni noi (parte a majorării de capital social), cât şi cele obţinute prin vânzarea de acţiuni existente, vor fi folosite în proporţie semnificativă pentru susţinerea planurilor de investiţii.
Ca urmare a închiderii cu succes a ofertei, Cris-Tim va solicita admiterea la tranzacţionare a tuturor acţiunilor emise pe Piaţa Reglementată administrată de Bursa de Valori Bucureşti (BVB), categoria Premium, sub simbolul bursier CFH.
Debutul tranzacţionării acţiunilor la BVB va avea loc la sau în jurul datei de 26 noiembrie 2025.
Pentru perioada 2025 – 2030, Cris-Tim are în vedere un plan de investiţii în cuantum de 890 de milioane lei, din care 768 milioane lei alocate segmentului de afaceri mezeluri, iar 121 milioane lei pentru segmentul de afaceri ready-meals şi altor obiective de investiţii.
O parte a acestui plan de investiţii este concentrată în direcţia dezvoltării capacităţilor existente de producţie, program finanţat parţial prin programul naţional de revitalizare a industriei agroalimentare Investalim.
Programul de investiţii va fi implementat în perioada 2025 – 2028, acordul de finanţare fiind semnat pe 8 octombrie 2024 de Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR).
În afara obiectivelor de creştere organică, compania intenţionează ca în următorii ani să identifice ţinte de fuziuni şi achiziţii, cu scopul consolidării poziţiei sale competitive pe pieţele de mezeluri şi ready-meals, precum şi a diversificării portofoliului său de produse.
Compania îşi propune să distribuie sub formă de dividende ordinare minimum 50% din profitul net anual individual distribuibil.
„Încheierea cu succes a ofertei publice iniţiale, suprasubscrisă atât pe tranşa de retail, unde cererea a depăşit iniţial de peste 40 de ori oferta disponibilă, cât şi pe tranşa investitorilor instituţionali, reprezintă o validare fără precedent a Cris-Tim Family Holding. Interesul onorant al investitorilor de retail a determinat realocarea a 5% din tranşa instituţională, ceea ce a condus la o suprasubscriere finală de 32 de ori pe tranşa de retail.
Cris-Tim Family Holding se numără printre puţinele companii care au reuşit să atragă în acţionariat un spectru extrem de larg al investitorilor instituţionali din România, precum şi un investitor internaţional de prestigiu, BERD.
Până acum am câştigat încrederea consumatorilor prin produsele noastre, iar acum aceiaşi consumatori fie direct, fie prin fonduri instituţionale, aleg să îşi plaseze investiţiile în companie. Succesul ofertei confirmă forţa companiei şi direcţia noastră strategică: un plan ambiţios de 890 de milioane de lei până în 2030, menit să ducă Cris-Tim la următorul nivel de performanţă, să consolideze compania ca reper al industriei alimentare şi pol de excelenţă pentru întreaga regiune a Europei de Sud-Est”, a spus Radu Timiş Jr., directorul general al Cris-Tim Family Holding, citat în comunicat.
Cris-Tim este o companie antreprenorială românească, fondată în 1992, care în cei 33 de ani de existenţă s-a dezvoltat de la un start-up la liderul pieţelor de mezeluri şi ready-meals atât organic, cât şi prin achiziţii.
Compania are peste 2.000 de angajaţi, dintre care aproximativ jumătate au o vechime în companie de peste 7 ani.













