10.9 C
București
vineri, 21 noiembrie, 2025
IT
MD

-

HomepageAdvPurcari Wineries Group mizează pe venituri de 580-630 mln de lei și...

Purcari Wineries Group mizează pe venituri de 580-630 mln de lei și o dublare a profitului până în 2027

Purcari Wineries Group planifică să genereze venituri de 580-630 milioane de lei românești în 2027, până la aniversarea a 200-a a companiei, cu 70% mai mult decât cele 370 milioane de lei preconizate în 2024.

Potrivit agenției INFOTAG, acest lucru a fost declarat de președintele Purcari, Vasile Tofan, la prezentarea strategiei multianuale de dezvoltare a principalului holding vinicol din Moldova la Bursa de Valori București.

„Vânzările premium ar trebui să mențină un nivel al marjei brute de 50 la sută, care este ținta medie.

O altă tendință a pieței este creșterea consumului de vin îmbuteliat.

Acesta este un lucru care are și mai multe posibilități de reechilibrare pe piețele unde Purcari este prezent, precum Moldova, România, Bulgaria, Croația sau Ucraina.

În România, vinul îmbuteliat reprezintă încă doar 50% din piață. Tendința a fost clar vizibilă în 2023, când consumul de vin de casă a crescut cu 1,8%, iar cel de vin îmbuteliat cu 3%”, a spus el.



Potrivit acestuia, noua strategie de dezvoltare a grupului de companii prevede nu doar o creștere a volumului vânzărilor, ci și despre creșterea profitului.

„Ne propunem să asigurăm profitabilitatea pe care am avut-o până acum.

Profitul brut ar trebui să crească de 2,1 ori, la 280-320 milioane lei, de la 154 milioane lei, în timp ce EBITDA înainte de impozitare ar trebui să crească de 2,3 ori, la 210-230 milioane lei, de la 101 milioane lei”, a spus Tofan.

Directorul general adjunct Alexandru Filip, care va prelua conducerea holdingului de la 1 ianuarie 2025, a declarat:

„Vrem să dublăm EBITDA, indiferent de situație. Profitul net se va dubla atunci, la 120-130 milioane de lei, de la 64 milioane de lei în prezent.

Purcari intenționează să devină mai profitabilă pentru a distribui mai mulți bani acționarilor.

Cu o rată de distribuție de 45% din profitul net, compania vrea să mențină un dividend brut de 1,4 lei pe acțiune, ceea ce înseamnă o creștere de 2,3 ori față de nivelul de anul trecut.

Adv
Adv
Advertoriale și comunicate de la cele mai importante companii și organizații din agrobusiness-ul românesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Syngenta și Amoéba semnează un acord pentru dezvoltarea de biopreparate pentru protecția cerealelor în Europa

Syngenta Crop Protection și compania franceză de biotehnologie Amoéba...

Insecticidul biologic Spruzit® – aliatul legumicultorilor în lupta cu dăunătorii

Combaterea dăunătorilor rămâne una dintre cele mai mari provocări pentru legumicultori, mai ales în perioada de vară, când afidele,...

Inoxul în sectorul agro-alimentar: Cum oțelul inoxidabil (304/316L) garantează siguranța alimentară și conformitatea cu standardele UE

Sectorul agro-alimentar din România se află într-o continuă expansiune, însă această creștere aduce cu sine o presiune imensă: necesitatea...

Tubul fumigen FUMAGRO împotriva înghețului în agricultură

Tubul fumigen FumAGRO este conceput pentru a proteja culturile horticole, livezile, câmpurile cu legume și plantele ornamentale împotriva înghețurilor...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole