ICL anunță concurs de angajare pentru funcția de Manager Senior cu o experiență solidă în management pentru a conduce organizația de vânzări din România, Bulgaria și Moldova.
Candidatul ideal dispune de cunoștințe aprofundate în domeniul afacerilor agricole, distribuție și conducere de echipe la distanță.
Acest rol se subordonează Directorului de Vânzări și Marketing pentru Europa de Est și CSI și este parte integrantă a echipei de management pentru Europa de Est.
Mai presus de toate, candidatul va avea un rol crucial în dezvoltarea afacerii pentru a asigura o creștere sustenabilă a acesteia și pentru implementarea unui nou model de acces pe piață (vânzări directe) în teritoriul desemnat.
Ce veți face:
- Desfășurați activități de vânzări și dezvoltare de afaceri în România, Bulgaria și Moldova.
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu distribuitorii, experți în rândul fermierilor și asociațiile profesionale.
- Elaborarea unui Plan de Afaceri pentru consolidarea prezenței ICL în piețele vizate.
- Colaborarea cu toate departamentele companiei ICL pentru a dezvolta și implementa strategia regională.
- Implicarea activă în dezvoltarea și contribuția la inițiativele de parteneriat comercial trans-regional.
- Identificarea, proiectarea, modelarea și punerea în practică a oportunităților de afaceri cu potențial de generare de venituri.
- Recrutarea și gestionarea echipelor ICL (Soluții pentru creștere, Agricultură) în regiune.
- Responsabilități complete pentru profit și pierdere (P&L).
Profilul candidatului:
- Cel puțin 10 ani de experiență în agrobusiness și 6 ani în posturi de management, dintre care cel puțin 4 ani în roluri de management superior.
- Experiență în marketing strategic și analiză financiară.
- Experiența într-o companie multinațională.
- Capacitatea de a gestiona proiecte specializate de mare complexitate.
- Cunoștințe specializate și aprofundate în domeniul afacerilor agricole, din diverse perspective.
- O rețea profesională extinsă (distribuitori, asociații, companii de inputuri agricole) în zona de responsabilitate constituie un avantaj major.
- Gândire flexibilă și creativă, cu o mentalitate orientată spre „a face tot ce este necesar” pentru a câștiga afaceri.
- Excelente abilități de comunicare în limbile engleză, română sau bulgară.
Ce se oferă:
- Oportunitatea de a gestiona și dezvolta afacerea și echipa.
- Posibilități de învățare și dezvoltare profesională.
- Un pachet atractiv de beneficii.
- Oportunitatea de a face parte dintr-o organizație internațională și multiculturală.
Interesați? Vă rugăm să depuneți dosarul online.