6.2 C
București
vineri, 18 octombrie, 2024

-

HomepageAdvAgri fintech-ul Tarfin îşi extinde portofoliul de servicii cu o nouă soluţie...

Agri fintech-ul Tarfin îşi extinde portofoliul de servicii cu o nouă soluţie de finanţare adresată micilor fermieri

Tarfin, liderul regional al finanţărilor în agricultură, anunţă lansarea unui nou produs financiar adresat micilor producători agricoli, noua soluţie de creditare, digitalizată, oferind opţiunea de plată la recoltă.

Potrivit companiei, acest nou produs se adresează micilor producători agricoli care nu au statut de persoană juridică şi lucrează sub 20 de hectare, activi în segmentul horticulturii sau al culturilor tradiţionale precum grâu, porumb sau floarea soarelui.

„Încă de la intrarea pe piaţa din România ne-am concentrat să înţelegem cât mai bine nevoile fermierilor. Noul produs de finanţare lansat vine în sprijinul micilor fermieri şi producători care nu au acces la formele tradiţionale de finanţare, astfel încât aceştia să poată ajunge mai uşor la recoltele planificate, fie că este vorba despre legume sau cereale. Ne propunem să contribuim la creşterea standardului social din mediul rural, unde agricultura este o activitate economică de bază”, a declarat Adina China Birta, Manager General Tarfin România.

Soluţia este foarte rapidă, fermierii având de urmat un proces de înscriere simplu şi intuitiv, exclusiv online.

Prin intermediul distribuitorului de la care urmează să achiziţioneze produsele, aceştia încarcă în platforma Tarfin copia actului de identitate şi a certificatul de producător sau declaraţia APIA. Un mare avantaj pentru micii producători este acela că ratele pe care le vor achita sunt sezoniere, fiind stabilite în funcţie de nevoile fermierilor.

Tarfin este o companie fondată în 2017 în Turcia de Mehmet Memecan. Cu sprijinul Quona Capital, Syngenta Group Ventures, Yara Growth Ventures, Collective Spark Fund, Wamda şi Elevator Ventures – divizia de finanţare a fintech-urilor Raiffeisen International – compania agri-fintech şi-a extins operaţiunile începând din 2022 pe piaţa din România, iar în mai puţin de un an a ajuns la un portofoliu de peste 150 de companii de distribuţie de diferite dimensiuni, soluţiile sale având impact asupra a 39.000 de hectare de teren agricol.

Tarfin îşi propune să faciliteze accesul fermierilor la finanţare rapidă şi convenabilă, cu ajutorul tehnologiei şi a unei reţele extinse de distribuitori.

Adv
Adv
Advertoriale și comunicate de la cele mai importante companii și organizații din agrobusiness-ul românesc.

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Corteva Agriscience: Creșterea productivității agricole printr-o nouă abordare

Atunci când ne planificăm mesele, mulți dintre noi avem...

Netafim anunță un parteneriat strategic cu Phytech LTD

Netafim (grupul de afaceri Orbia Advance Corporation's S.A.B. de C.V. (BMV: ORBIA*) din domeniul agriculturii de precizie), anunță un...

Protejarea viilor împotriva schimbărilor climatice și îmbunătățirea calității vinului – soluția Arrigoni

Agrotextilele Arrigoni, testate cu succes la crama Azienda Agricola G. Milazzo în colaborare cu Consiliul Național de Cercetare al...

Purcari Wineries Group mizează pe venituri de 580-630 mln de lei și o dublare a profitului până în 2027

Purcari Wineries Group planifică să genereze venituri de 580-630 milioane de lei românești în 2027, până la aniversarea a...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole