Nu există motive obiective pentru o scumpire a produselor agroalimentare pentru că preţurile s-au stabilizat în producţia primară şi în procesare, susţine Ministrul Agriculturii, Petre Daea.
Ministrul Agriculturii a participat la evenimentul de lansare a iniţiativei Penny „100 de idei de business pentru România”.
El a precizat că România trebuie să valorifice potenţialul pe care îl are pentru că nu există altă şansă de progres în ţară decât aceea de a produce, a prelucra şi a valorifica producţia autohtonă
‹ adv ›
Penny România a lansat miercuri iniţiativa „100 de idei de business pentru România”. În anul 2020, compania şi-a asumat ca obiectiv, sub umbrela TripluRO (3RO), ca până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazine să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în ţară şi să fie procesat şi ambalat în România.
Versiunea consultativă a Ghidului solicitantului pentru Schema de ajutor privind sprijinirea investiţiilor în noi capacităţi de producere a energiei...