Făcut mereu exact așa cum trebuie, puiul Fragedo își reafirmă promisiunea calității premium printr-o nouă campanie de imagine: de la familia noastră, pentru familia ta.
Făcând totul după reguli, de la produs la comunicare onestă, Fragedo este primul brand care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) va purta pe noul spot TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate.
În urma analizei comunicării TRANSAVIA, Comitetul Etic al RAC a aprobat în unanimitate acordarea bunității pentru brandul Fragedo, în conformitate cu prevederile şi în spiritul Codului de practică în comunicarea comercială al Consiliului. Astfel, noul spot TV Fragedo este primul spot din România care va purta sigiliul Marcă Etică.
Prin certificarea Marca Etică se confirmă, de către experții din industrie, faptul că respectiva comunicare comercială este în acord cu prevederile şi în spiritul Codului de Practică pentru Publicitate al RAC.
Noua comunicare pusă în scenă cu ajutorul regizorului austriac Sebastian Mayr, prezintă într-un mod inovativ, cu o abordare cinematografică produsele Fragedo, care, gătite cu pasiune, îi mulțumesc pe cei mai exigenți consumatori care apreciază calitatea, frăgezimea, savoarea și versatilitatea produselor.
Puii Fragedo, crescuți natural, în ritm normal, hrăniți cu cereale din fermele proprii TRANSAVIA, sunt apreciați pentru frăgezime și savoare de cei mai exigenți consumatori, având mereu același gust și aceeași calitate, cu o valoare nutrițională superioară, indiferent în care dintre variante sunt aleși și gătiți de consumatori: pui grill, piept de pui, ciocănele, pulpe, aripioare, burgeri, cârnăciori, chiftele.
În pomicultura modernă, gestionarea optimă post-recoltă este de o importanță crucială. Practicile post-recoltă, în special depozitarea la rece, joacă...