1.4 C
București
vineri, 22 noiembrie, 2024

-

HomepageAdvAfacerile Agroland Agribusiness au crescut cu 33% în primul semestru

Afacerile Agroland Agribusiness au crescut cu 33% în primul semestru

Agroland Agribusiness a înregistrat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 13,3 milioane lei, în creştere cu 33,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, a anunţat vineri compania.

Potrivit sursei citate, profitul net al Agroland Agribusiness a sporit în primele şase luni cu 141,9%, la 795.116 lei.

„Aceste rezultate confirmă estimările iniţiale ale reprezentanţilor Agroland Agribusiness şi marchează cel mai profitabil semestru din activitatea companiei, care a debutat pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB), pe 15 iunie 2021”, se menţionează în comunicat.

De asemenea, indicele EBITDA arată îmbunătăţirea considerabilă a profitabilităţii activităţii Agroland Agribusiness. Astfel, dacă în prima jumătate din 2020, EBITDA a fost 397.373 lei, în primul semestru din 2021 valoarea acestui indicator s-a majorat substanţial, cu 146,99%, până la 981.485 lei.

Totodată, marja EBITDA, care funcţionează ca un barometru al sănătăţii şi performanţei unei companii, a atins 7,36%, aproape dublul procentului calculat pentru primul semestru din 2020, 3,97%.

„Evoluţia favorabilă pe care am avut-o în primul semestru al anului se datorează atât strategiei de business orientată către dezvoltare şi inovare, cât şi capitalizării prin intermediul plasamentului privat de acţiuni. Motorul creşterii este cu siguranţă efortul concertat din ultimii patru ani şi jumătate, pentru care suntem recunoscători echipei, partenerilor de afaceri, colaboratorilor şi investitorilor, precum şi Agroland care ne-a fost în permanenţă alături. De remarcat este curba ascendentă a pieţei pe care activăm, vânzarea de inputuri pentru agricultura convenţională şi organică şi tranzacţionarea cu cereale. Acest segment nu doar că nu a fost prejudiciat de criza generată de pandemie, dar traversează o perioadă benefică, încărcată de oportunităţi”, a explicat Florin Radu, Director General al Agroland Agribusiness.

Potrivit reprezentanţilor companiei, una dintre ariile pe care compania se va concentra în viitor rămâne cea a proiectelor agri-tech, prin incubatorul de business AgTech TM, dezvoltat în parteneriat cu Agroland şi Ascendis.

În 2021, contribuţia Agroland Agribusiness a constat în finanţarea, cu câte 10.000 euro, a două dintre cele cinci start-up-uri câştigătoare ale competiţiei.

„Una dintre cele mai importante direcţii de business, pe care o vom urma în următoarele luni, este agricultura ecologică. Plănuim să încheiem cât mai multe parteneriate cu fermieri care cultivă organic sau care se află în diferite etape de conversie către agricultura ecologică. Suntem implicaţi în discuţii pentru a pune bazele unei linii proprii de produse organice. Credem că agricultura ecologică, o tendinţă care se manifestă de mai mulţi ani la nivel global, este agricultura viitorului. Potenţialul mare este dat de schimbarea preferinţelor publicului, către produsele bio”, a conchis Florin Radu.

Listarea pe Bursă şi plasamentul privat au impulsionat considerabil activitatea Agroland Agribusiness datorită atragerii de fonduri în valoare de 6 milioane lei, ceea ce a generat o apreciere a valorii companiei la circa 30,4 milioane lei.

Fondurile obţinute au fost utilizate pentru accelerarea dezvoltării Agroland Agribusiness, prin intensificarea ritmului şi cantităţilor de inputuri agricole achiziţionate şi comercializate, precum şi pentru crearea unor produse personalizate, după reţete proprii.

Agroland Agribusiness şi-a început activitatea în 2016, ca o divizie a companiei mamă Agroland Business System, iar din 2017 funcţionează independent juridic şi financiar. Compania are două linii de business: vânzarea de inputuri pentru agricultura convenţională şi cea organică şi tranzacţionarea cu cereale.

Sursa foto: turkpidya.com

Agroland Agribusiness
Agroland Agribusinesshttps://agribusiness.agroland.ro
Agroland Agribusiness, companie antreprenorială românească, parte a grupului Agroland, specializată în vânzarea de inputuri pentru agricultură.

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Interpoma 2024: datele preliminare ale recoltei 2024/2025 prezentate la deschiderea oficială

A fost inaugurată cea de-a 13-a ediție a Interpoma,...

Soluții avansate post-recoltă: Creșterea profitabilității prin gestionarea precisă a depozitării la rece

În pomicultura modernă, gestionarea optimă post-recoltă este de o importanță crucială. Practicile post-recoltă, în special depozitarea la rece, joacă...

Premieră mondială: Corteva anunță grâul hibrid non-OMG

Corteva a anunțat pe 18 noiembrie o descoperire revoluționară pentru una dintre cele mai importante culturi alimentare din lume...

Bayer și Orbia Netafim extind colaborarea cu noi produse pentru sectorul horticol

Divizia de Agricultură de Precizie a Orbia, Netafim, și Bayer au anunțat extinderea colaborării lor strategice, începând cu noi...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole