27.8 C
București
sâmbătă, 7 septembrie, 2024

-

HomepageAdvProducătorii de mușcate din România își pot crește afacerea cu materiale gratuite...

Producătorii de mușcate din România își pot crește afacerea cu materiale gratuite de marketing

Producătorii români de mușcate sunt sprijiniți de UE și de producătorii din Vestul Europei printr-o campanie de marketing numită Mușcate pentru Europa.

Campania are ca scop să promoveze mușcatele, să încurajeze vânzările și să furnizeze gratuit instrumente de marketing crescătorilor și vânzătorilor de mușcate.

Acestea includ: materiale publicitare precum afișe, postere și bannere, fotografii profesionale, texte pentru promovare, videoclipuri și informații specializate actualizate. Toate aceste materiale sunt disponibile la www.muscata-mea.eu sau la www.pfe-trade.com/ro .

În fiecare an, în Europa sunt produse aproximativ 400 de milioane de mușcate de către producătorii autorizați. 

Materiale promoționale pentru punctele de vânzare – Mușcate pentru Europa produce o gamă largă de materiale publicitare de interior și exterior în fiecare an care pot fi utilizate chiar la punctele de vânzare. Unele dintre ele, cum ar fi posterele și bannerele, sunt disponibile gratuit aici

Galeria foto o selecție foarte vastă de fotografii profesionale cu mușcate în diferite stiluri. Conține imagini ale mușcatelor într-o varietate de culori, dimensiuni și utilizări.

Indiferent dacă scopul este de a arăta clienților varietatea de mușcate disponibile, de a le oferi idei de design pentru balcoane, terase și grădini, sau de a oferi inspirație pentru creațiile florale sau proiectele DIY, baza de date de imagini satisface nevoile fiecăruia.

Comercianții specializați din sectorul grădinii pot folosi imaginile pentru relații publice, publicitate, platformele de social media sau dezvoltarea propriilor lor materiale fără costuri.

Videoclipuri – Campania Mușcate pentru Europa publică în fiecare an o serie de videoclipuri care prezintă idei de decorare sau sfaturi de îngrijire. Comercianții pot posta aceste filme pe propriile lor site-uri web sau pagini de social media. Videoclipurile noi sunt încărcate pe canalul YouTube propriu al campaniei pe tot parcursul sezonului de mușcate.

Conținut pentru social media – de la Facebook la Instagram și de la Pinterest la YouTube, Mușcate pentru Europa operează o serie de canale de social media.

Acolo, comercianții din sectorul grădinii vor găsi o gamă largă de conținut util și inspirațional, pe care îl pot personaliza și distribui rapid prin propriile lor canale, făcându-și prezența pe canalele de social media vie și interesantă cu foarte puțin efort.

Ce este atât de special la muşcate?

Mușcata, sau pelargonium pentru a folosi numele său oficial, este una dintre cele mai populare plante de grădină și balcon din toate timpurile.

Există multe motive pentru popularitatea acestei plante, iată doar câteva:

  • Muşcatele sunt incredibil de uşor de cultivat, fiind ideale pentru începătorii în îngrijirea plantelor.
  • Mușcatele înfloresc abundent pentru o perioadă neobișnuit de lungă, din primăvară până în toamnă.
  • Mușcatele sunt disponibile într-un curcubeu de culori, de la roz și roșu până la alb, portocaliu, violet și o gamă întreagă de soiuri bicolore, cu model și neobișnuite, precum și parfumate, drepte, cățărătoare și multe alte opțiuni. 
  • Mușcatele sunt adaptabile, combinându-se bine cu tot felul de alte plante.
  • Muşcatele nu sunt foarte sensibile la dăunători, boli sau temperaturi înalte.

Datorită statutului său de prim rang, mușcata joacă un rol important pentru mulți jucători din industria de horticultură din Europa, de la cultivatori la retaileri și mulți alții de-a lungul lanțului de aprovizionare. 

Mușcate pentru Europa / Pelargonium for Europe este o inițiativă de marketing a crescătorilor europeni de mușcate Dümmen Orange, Elsner PAC, Florensis / P. van der Haak Handelskwekerij, Selecta One și Syngenta Flowers.

Inițiativa a fost fondată în 2016 cu scopul de a promova și asigura vânzările de mușcate pe termen lung. Prin teme bine definite, obiective și o reîmprospătare a imaginii, inițiativa atinge noi grupuri de cumpărători și apropie din ce în ce mai mult generațiile tinere cu mușcatele.

Campania este acum activă în 22 de țări. În Germania, Austria, Franța, Italia, Țările de Jos și Polonia, activitățile sunt extinse și susținute prin finanțare UE, ca parte a campaniei UE „Europe in Bloom”.

Adv
Adv
Advertoriale și comunicate de la cele mai importante companii și organizații din agrobusiness-ul românesc.

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Norofert, parteneriat cu IFC pentru susținerea practicilor agricole durabile și combaterea schimbărilor climatice 

Norofert, principalul producător de inputuri organice pentru agricultură și...

Agil 100 EC – Cel mai rapid graminicid cu eficacitate imediată asupra buruienilor

Cultura de rapiță, o cultură foarte importantă în fiecare fermă din România, vine în rotație după culturile de cereale,...

Libra Internet Bank a raportat un profit net în scădere cu aproape 7%, în primul semestru din 2024

Libra Internet Bank a raportat un profit net de 149,5 milioane lei, în primele şase luni ale acestui an,...

Două boli noi la sfeclă de zahăr devin provocări majore pentru cultivatori

Două boli noi amenință productivitatea sfeclei de zahăr și devin provocări majore pentru cultivatorii de sfeclă de zahăr și...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole