7.7 C
București
joi, 21 noiembrie, 2024

-

‹ adv ›
HomepageBlogAudiența Agrobiznes.ro în primul an de activitate

Audiența Agrobiznes.ro în primul an de activitate

Dragi prieteni, a venit timpul când putem face totalurile activității noastre pe parcursul anului 2021. Ne bucurăm mult că am reușit să dezvoltăm proiecte interesante și utile pentru fermieri, că am contribuit la soluționarea problemelor acestora și vă promitem să menținem același curs în 2022 și următorii ani.

2021 a fost anul în care ne-am lansat pe piața din România, datorită publicului tot mai mare provenit în ultimii 3 ani de aici. Astfel, acum vă putem prezenta primele rezultate ale acestei încercări, cât se poate de reușite, credem noi.

Lansat la final de martie 2021, Agrobiznes.ro a încheiat anul cu o audiență de peste 140.000 de vizitatori unici și 465.000 de afișări de pagină.

Profilul audienței Agrobiznes.ro

  • după gen: 70% bărbați / 30% femei;
  • după vârstă: 65% au vârsta cuprinsă între 25-44 ani, iar 35% – 45-65 ani;
  • 90% dintre vizitatori accesează site-ul de pe telefon/tabletă, iar 10% de la laptop/calculator;
  • după locație: 80% România, 20% SUA, Moldova, Polonia, Irlanda, Italia, Germania, Marea Britanie.
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Brânza maturată de Horezu, premiată cu aur la World Cheese Awards 2024

Concursul World Cheese Awards 2024 a avut loc în...
‹ adv ›

Soluții avansate post-recoltă: Creșterea profitabilității prin gestionarea precisă a depozitării la rece

În pomicultura modernă, gestionarea optimă post-recoltă este de o importanță crucială. Practicile post-recoltă, în special depozitarea la rece, joacă...

Premieră mondială: Corteva anunță grâul hibrid non-OMG

Corteva a anunțat pe 18 noiembrie o descoperire revoluționară pentru una dintre cele mai importante culturi alimentare din lume...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole