15.6 C
București
joi, 18 septembrie, 2025
IT
MD

-

HomepageAdvBayer anunță un parteneriat strategic cu Agricolumn

Bayer anunță un parteneriat strategic cu Agricolumn

Bayer anunță parteneriatul strategic cu Agricolumn, companie de prestigiu în analiza pieței agricole din România și din regiune.

Prin intermediul acestui parteneriat, membrii programului de loialitate Bayer Fidelis vor beneficia de o gamă extinsă de servicii profesionale, esențiale pentru optimizarea activităților agricole și maximizarea profiturilor din vânzarea recoltelor. 

Gabor Raviczki, Head of Customer Marketing Country Group România, Bulgaria, Republica Moldova, subliniază importanța strategică a acestui parteneriat:

Tranzacționarea grânelor reprezintă etapa finală în procesul de comercializare a recoltei. Selectarea momentului optim pentru vânzare poate influența semnificativ succesul încheierii sezonului agricol”.

Serviciile oferite în colaborare cu Agricolumn includ:

  • Consultanță individuală pentru analiza contextului de piață, identificarea momentului optim și a prețurilor de vânzare pentru diferite tipuri de cereale.
  • Suport în mediere pentru situațiile de default contractual, asigurând protecție și sprijin fermierilor în negocierile contractuale.
  • Rapoarte detaliate ale pieței pe trei niveluri – local, regional și global, acoperind cele șase categorii principale de produse (grâu, orz, porumb, rapiță, semințe de floarea soarelui și soia), oferind o viziune cuprinzătoare asupra dinamicii pieței.
  • Acces la Masterclass în Agribusiness: un curs online structurat în 20 de episoade, disponibil printr-o platformă securizată, conceput pentru a oferi fermierilor cunoștințele necesare pentru a naviga cu succes în complexitatea pieței agricole.

Cezar Gheorghe, fondatorul Agricolumn, cu o experiență de peste 22 de ani în comerțul cu cereale, reiterează angajamentul său față de fermierii români:

România și fermierii săi înainte de orice! Țara noastră, regulile noastre!”.

Agricolumn sprijină fermierii români prin furnizarea de soluții și strategii pentru adaptarea la noile realități ale pieței și pentru protejarea intereselor acestora, precum și a sectorului agricol românesc.

La Bayer, misiunea noastră „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană” ne motivează să transformăm agricultura și să asigurăm o producție durabilă de alimente.

Prin această colaborare, reafirmăm angajamentul ferm față de fermierii români, oferindu-le instrumentele și resursele necesare pentru a-și valorifica potențialul și pentru a naviga cu succes pe piața agricolă dinamică și competitivă de astăzi.

Despre Bayer

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. În conformitate cu misiunea sa, „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”/ “Health for all, Hunger for none”, produsele și serviciile sale sunt concepute pentru a ajuta oamenii și planeta să prospere prin sprijinirea eforturilor de a face față provocărilor majore prezentate de o populație globală în creștere și îmbătrânire.

Bayer se angajează să contribuie dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere.

Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2023, Grupul avea aproximativ 100.000 de angajați și vânzări de 47,6 miliarde de euro.

Cheltuielile de cercetare și dezvoltare înainte de articolele speciale s-au ridicat la 5,8 miliarde de euro. Pentru mai multe informații, accesați bayer.com

Adv
Adv
Advertoriale și comunicate de la cele mai importante companii și organizații din agrobusiness-ul românesc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

ISAGRI lansează Sencrop în România – soluția care conectează vremea cu culturile fermierilor

În agricultură, fiecare zi și fiecare decizie pot face...

Prognoze pentru producția de floarea-soarelui și rapiță în regiunea Mării Negre în 2025/26 comparativ cu sezonul trecut

Oleaginoasele rămân un pilon strategic al producției agricole în regiunea Mării Negre–Dunăre, care asigură cea mai mare parte a...

Corteva lansează programul TalentA ediția a VI-a – educație și granturi pentru femei din agricultură

Corteva Agriscience, compania internațională de știință și tehnologie agricolă, anunță cea de-a șasea ediție a programului educațional cu granturi...

Cețuire termică împotriva înghețului: soluția FructLine – AgroFogger, disponibilă pentru precomenzi

Înghețurile târzii pot compromite într-o noapte munca de un an, cât și afecta productivitatea anilor următori. Nova-Plum-Fruct SRL, prin...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole