11 C
București
joi, 21 noiembrie, 2024

-

HomepageAdvBRD lansează un canal de vânzare online pentru creditele APIA destinate finanţării...

BRD lansează un canal de vânzare online pentru creditele APIA destinate finanţării micilor fermieri

BRD lansează un canal de vânzare online pentru creditele destinate finanţării micilor fermieri acordate pe baza subvenţiilor de încasat de la Agenţia de Plăţi şi Intervenţie în Agricultură (APIA), conform unui comunicat al băncii.

„Noul canal de distribuţie online adresează nevoia de rapiditate şi flexibilitate din partea fermierilor, care pot astfel să dedice mai mult timp activităţii lor de bază şi să valorifice mai bine oportunităţile de business într-un sezon agricol extrem de intens”, a declarat Lidia Capmare, directoarea Departamentului Fonduri Europene şi Programe Naţionale (EUNAT) al BRD Groupe Societe Generale.

Graţie parteneriatului cu APIA, încheiat în 2008, peste 90.000 de fermieri primesc anual diferite forme de sprijin (subvenţii) plătite fie de la bugetul de stat, fie de la bugetul Uniunii Europene prin conturile deschise la BRD.

Creditul APIA de la BRD este un mijloc de finanţare a cheltuielilor aferente campaniilor agricole anuale, prin care fermierii beneficiază, în avans, de 90% din valoarea subvenţiilor de încasat de la APIA.

Împrumutul este rambursat automat din subvenţia plătită de APIA, iar dobânda se achită o singură dată, la finalul creditului.

Pentru a aplica online pentru creditul APIA, fermierii trebuie doar să solicite Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie în Agricultură ca Adeverinţa de înregistrare fermier să fie trimisă în format electronic la bancă, iar contul dedicat din adeverinţă destinat încasării subvenţiei să fie deschis la BRD.

BRD – Groupe Societe Generale operează o reţea de 391 de unităţi. Activele totale ale băncii se ridicau, la sfârşitul lunii martie 2024, la 81,7 miliarde lei.

BRD face parte din Grupul Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare şi un actor major în economie de peste 160 de ani. Grupul are 126.000 de angajaţi în 65 de ţări şi 25 de milioane de clienţi în întreaga lume.

Citește mai multe știri agricole accesând acest link.

Adv
Adv
Advertoriale și comunicate de la cele mai importante companii și organizații din agrobusiness-ul românesc.

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Citește și

Bayer și Orbia Netafim extind colaborarea cu noi produse pentru sectorul horticol

Divizia de Agricultură de Precizie a Orbia, Netafim, și...

Agritechnica 2025: Înregistrări deschise pentru expozanți

Agritechnica 2025, cel mai mare târg mondial de utilaje agricole, se va desfășura între 9 și 15 noiembrie, la centrul...

Soluții avansate post-recoltă: Creșterea profitabilității prin gestionarea precisă a depozitării la rece

În pomicultura modernă, gestionarea optimă post-recoltă este de o importanță crucială. Practicile post-recoltă, în special depozitarea la rece, joacă...

Purcari Wineries a înregistrat în primele nouă luni un profit net de 43,37 mln lei, în scădere cu 1%

Producătorul de vinuri Purcari Wineries a înregistrat în primele nouă luni un profit net de 43,374 milioane lei, în...
‹ adv ›

Comentarii

Alte articole